تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير صنايع و معادن : بخش صنعت داراي ظرفيتهاي مناسبي براي صادرات است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وزير صنايع و معادن : بخش صنعت داراي ظرفيتهاي مناسبي براي صادرات است
اقتصاد. صنايع
وزير صنايع و معاون گفت: بخش صنعت داراي ظرفيت‌هاي مناسبي براي صادرات است.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، علي اكبر محرابيان روز يكشنبه در مراسم افتتاحيه پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي ماشين آلات ، ادوات و محصولات كشاورزي در جمع خبرنگاران ، ميزان صادرات بخش صنعت را حدود ‪ ۹۰۰‬ميليون دلار اعلام كرد و افزود: از آنجايي كه اين بخش داراي ظرفيت‌هاي بالايي است ، امكان افزايش صادرات اين بخش وجود دارد .

وي در ادامه اظهار داشت : با توجه به اينكه بازاريابي نقش موثري در افزايش ميزان صادرات دارد ، ايران نيز بايد در اين زميته فعال تر از گذشته عمل كند .

به گفته وي، توليدات ساخت ايران با سليقه مصرف‌كنندگان خارجي سازگاري دارد و اين امر مي‌تواند در افزايش صادرات صنايع غذايي كشور موثر باشد وزير صنايع و معادن تصريح كرد: ايران مي‌تواند با برندسازي و ايجاد نام تجاري بازار تجاري كشور را توسعه دهد.

وي با اشاره به برگزاري نمايشگاه‌هاي بين‌المللي در بخش‌هاي مختلف گفت:
حضور در اين نمايشگاه‌ها علاوه بر ايجاد تعامل دوجانبه ميان شركت‌هاي داخلي و خارجي ،باعث آشنايي تجار با وضعيت بازار نيز مي‌شود.

محرابيان در ادامه با اشاره به نقش ماشين آلات در وضعيت كشاورزي كشور گفت: محصولات توليدي ايران در حال حاضر داراي كيفيت مناسبي است و با به روز كردن صنعت و ماشين آلات مورد استفاده در اين بخش ، ميزان بهره وري و توليد ارتقا خواهد يافت .

اين نمايشگاه تا روز چهارشنبه هفته جاري ادامه خواهد داشت و علاقه مندان مي توانند از تجهيزات و توانمندي‌هاي عرضه شده در آن ديدن كنند.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 393]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن