تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820698466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار مركزي:شوراي فرهنگ عمومي بايد تصميم گيرنده كلان حوزه فرهنگ باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار مركزي:شوراي فرهنگ عمومي بايد تصميم گيرنده كلان حوزه فرهنگ باشد
اراك - خبرگزاري مهر: عبدالله سهرابي گفت: شوراي فرهنگ عمومي بايد تصميم گيرنده كلان حوزه فرهنگ استان باشد و ضروري است مديران و اعضاي شورا به صورت جدي در جلسات شورا حضور يابند.

به گزارش خبرنگار مهر در اراك، عبدالله سهرابي شامگاه شنبه در جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان مركزي اظهار داشت: فرهنگ عمومي جامعه يك زير ساخت است و در راستاي تصميم گيري براي استان بايد مورد توجه بيشتر مديران استان باشد.

وي با اشاره به اينكه حوزه فرهنگ عمومي استان مركزي درگير مسائلي چون خرده فرهنگ ها، آسيبهاي اجتماعي و مهاجرت است خاطرنشان كرد: موشكافي و بررسي دقيق اين مسائل نياز به مطالعه و دقت مديران و اعضا دارد.

سهرابي با مرور مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي پيرامون اهميت و ساختار شوراي فرهنگ عمومي در استانها تصريح كرد: بر اساس اين مصوبات مديران نمي توانند نماينده خود را به شورا بفرستند و اعضا كه حدود 30 نفر هستند بايد در جلسات حضور يابند و شورا به عنوان تصميم گيرنده كلان فرهنگي در هر استان بايد كار خود را به درستي انجام دهد.

استاندار مركزي نبود ساختا منسجم را ناقض تصميم گيري درست خواند و افزود: توسعه نماز، حجاب، فرهنگ دانشگاهها، شهروندان شهري و روستايي در گروي تصميم گيريهاي فرهنگي درست است كه آهنگ حركت آن در استان بايد سرعت گيرد.

سهرابي استان مركزي را استاني فرهنگ ساز و شخصيت پرور خواند و گفت: جلوگيري از انحراف فرهنگي در استان نيازمند كار فرهنگي كلان است.

در اين جلسه محمد رضا امامي معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي استان تصميم گيري در حوزه فرهنگ عمومي استان را نيازمند شناسايي و تحليل نقاط ضعف و قوت خواند و گفت: ساماندهي فرهنگي يكي از ملزومات و اولويتهاي اتسان است كه مي تواند راه را براي بسياري از تصميم گيري ها باز و مسير توسعه همه جانبه را روشن تر كند.

حجت الاسلام علي هاشمي دبير شوراي فرهنگ عمومي استان نيز برگزاري جلسات كيفي را نيازمند تاكيد استاندار بر حضور مديران و اعضاي شورا است و اين اصل در جلسه 581 شورا در استان مورد تاكيد بوده است كه اميد است عملي شود.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 430]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن