تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799590535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون تحقيقات شركت كامپيوتري اچ پي در گفت‌وگو با فارس: شركت‌هاي ايراني رقباي سرسخت خارجي ها در بازار كشورشان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون تحقيقات شركت كامپيوتري "اچ پي" در گفت‌وگو با فارس: شركت‌هاي ايراني رقباي سرسخت خارجي ها در بازار كشورشان هستند
خبرگزاري فارس: معاون تحقيقات و نوآوري شركت كامپيوتري اچ پي گفت: ايران شركت هاي سخت افزاري خوب و با كيفيتي دارد كه در بازار داخلي مي توانند رقباي سرسختي براي شركت هاي خاجي محسوب شوند.


آروين اروني، در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس با بيان اينكه شرايط سخت اقتصادي در سراسر جهان راه بسط و گسترش و يا تكثير و توليد انبوه نوآوري ها را بر روي شركت هاي فناوري اطلاعات بسته است، افزود: امروزه شركت هاي كوچك و بزرك فناوري اطلاعات در زمينه هاي مختلف طراحي و ساخت حركت هاي بسيار خوبي را انجام مي دهند اما اين مشكلات اقتصادي و اشباع بازار است كه راه پيشرفت و توليد انبوه را بر روي آن ها مي بندد.
وي گفت: ايالات متحده آمريكا يكي از بازارهاي بزرگ محصولات فناوري اطلاعات در دنياست اما در همين كشور هم شركت ها با مشكلات پيش آمده براي بازار رو به رو هستند.
اروني در توضيح ورود شركتش به حوزه فناوري ها سبز گفت: ما پرينتر جديدي را توليد كرده ايم كه با مديريت كربن هم حافظ محيط زيست است و هم عامل صرفه جويي براي مصرف كننده.
وي توضيح داد: ما بيشترين درآمدمان را از حوزه پرينترها به دست مي آوريم و بطور طبيعي سرمايه گذاري زيادي نيز در اين زمينه انجام مي دهيم و پرينترهاي نسل سبز كه با مديريت مصرف جوهر و كاغذ مصرف كننده را در حفظ كاغذ و منابع طبيعي بشر كمك مي كنند از جمله اين سرمايه گذاري ها هستند.
معاون نوآوري اچ پي از شكست آي بي ام كه غول سرور جهان محسوب مي شود خبر داد و افزود: در پايان سال 2007 فروش قطعات سرور ما با رشد 29 درصدي به 4.1 ميليارد دلار رسيد و اين در حالي بود كه آي بي ام كه در اين حوزه رقيبي نداشت تنها 3.91 ميليارد دلار از اين حوزه درآمد داشت.
وي در خصوص فعاليت در ايران گفت: ايران از جمله بازارهاي خوب براي محصولات فناوري اطلاعات است و فعاليت اچ پي نيز در اين بازار خوب است اما بايد به اين نكته توجه كرد كه ايران شركت هاي سخت افزاري خوب و با كيفيتي دارد كه در بازار داخلي مي توانند رقباي سرسختي براي شركت هاي خاجي محسوب شوند.
اين مدير ارشد شركت اچ پي درخصوص مشكلات اقتصادي پيش آمده براي شركت هاي فناوري اطلاعات گفت: اين مشكلات ناشي از مشكلات اقتصاد جهاني است كه بر روي همه حوزه ها تاثير گذاشته است و فناوري اطلاعات هم از صنايع حساس و پرمتغيير است اما شركت ها بايد هوشيار باشند و در مقابل اين مشكلات مقاوم باشند.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن