تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815392055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آ.اس .رم با فتح جام حذفي ايتاليا از اينتر انتقام گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آ.اس .رم با فتح جام حذفي ايتاليا از اينتر انتقام گرفت
ورزش. ورزش‌هاي توپي. فوتبال = ساكر
تيم فوتبال آ.اس رم شنبه شب پس از پيروزي دو بريك بر اينترميلان جام حذفي ايتاليا را حفظ كرد و انتقام شكست خود بر سر قهرماني مسابقات سري آ را از اينتر گرفت
.به گزارش خبرگزاري فرانسه از رم ، گلهاي فيليپ مكسز دفاع وسط فرانسوي رم و سيمونه پروتا هافبك ايتاليا كافي بود تا اين تيم به نهمين موفقيت خود در كسب قهرماني جام حذفي دست يافته و موفق‌ترين تيم در تاريخ اين مسابقات در كنار يوونتوس شود.

ويكتور پله بازيكن تعويضي اينتر نيز گلي براي تيمش به ثمر رساند كه حتي همنام سر آمد وي يعني فوتباليست حماسي برزيل نيز از چنين به خود مي‌باليد چرا كه وي با يك شوت سرضرب از فاصله دور گوشه بالاي دروازه اينتر را هدف قرار گرفت و كاري از دوني دروازه بان برزيلي رم ساخته نبود.

لوسيانو اسپالتي سرمربي رم ضمن ابراز خوشحالي گفت پيروزي در يك بازي را نبايد بدون ملاحظه عملكرد تيم در طول فصل لحاظ كرد.

دو تيم در چهار فصل گذشته در فينال جام حذفي به مصاف يكديگر رفتند و در حاليكه اينتر در سالهاي ‪ ۲۰۰۵‬و ‪ ۲۰۰۶‬اين جام را تصاحب كرد موفقيت‌هاي اخير نصيب رم شد .

براي روبرتو مانچيني اين شكست شايد آخرين شكست اينتر تحت رهبري وي باشد در صورتي كه گزارشهاي مطبوعات ايتاليا در مورد تغيير وي درست باشد .

مترجمام ‪۱۱۸۴**۱۴۰۳‬شبك
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 291]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن