تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820681376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استان كرمانشاه در توليد گوشت مرغ به خود كفايي مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استان كرمانشاه در توليد گوشت مرغ به خود كفايي مي رسد
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: معاون امور دام سازمان جهاد كشاورزي استان كرمانشاه گفت: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته تا پايان سال استان كرمانشاه در توليد گوشت مرغ به خودكفايي مي رسد.

بيژن شيرزادي در گفتگو با خبرنگار مهر در كرمانشاه ميزان توليدات بخش امور دام استان طي سال گذشته را 320 هزار تن اعلام و اظهار داشت: سال گذشته توليد شير استان 260 هزار تن، گوشت قرمز 27 هزار تن، گوشت مرغ 24 هزار تن، تخم مرغ 5هزار500 تن و عسل يك هزار و100 تن بود.

وي با بيان اينكه در حال حاضر در توليد گوشت قرمز، شير خام و عسل خود كفا و در تخم مرغ و گوشت مرغ نسبت به مصرف استان كمبود توليد داريم، عنوان كرد: با برنامه ريزيهاي صورت گرفته تا پايان سال در توليد گوشت مرغ به خودكفايي مي رسيم.

شيرزادي ظرفيت فعلي واحدهاي مرغ گوشتي استان را حدود 24 هزار تن اعلام و تصريح كرد: بيش از 200 واحد مرغداري براي تامين گوشت مرغ مورد نياز استان با ظرفيت 17 هزار تن در حال احداث است كه در صورت حمايت بيشتر مسئولين و مديران بانكهاي استان با بهره برداري از اين واحدها تا پايان سال ظرفيت توليد مرغ استان به 41 هزار تن مي رسد.

معاون امور دام سازمان جهاد كشاورزي استان كرمانشاه نياز سالانه استان به گوشت مرغ را حدود 40 هزار تن اعلام و بيان داشت: برنامه هايي براي خودكفايي در تخم مرغ نيز داريم، ولي تحقق آن به سرمايه گذاريهاي زيادي نياز دارد.

وي با بيان اينكه با ابلاغ تسهيلات بنگاه هاي زودبازده بخش دامپروري استان از رشد قابل توجهي برخوردار شده، تصريح كرد: تاكنون حدود 294 ميليارد تومان طرح جهت استفاده از اين تسهيلات به بانكها معرفي كرده ايم كه بيش از 50 درصد آنها به تصويب كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان رسيده است.

شيرزادي افزود: تاكنون بيش از 100 ميليارد تومان طرح از اين محل منجر به انعقاد قرارداد شده و مابقي نيز در دست اقدام است.

وي خاطر نشان كرد: در حال حاضر هيچگونه محدوديتي در رابطه با صدور مجوز براي فعاليت هاي مرتبط با زيربخش امور دام در استان وجود ندارد.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 415]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن