تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798374063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد: همكاري جهاني براي رفع محدوديت هاي تجاري ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: احمدي نژاد: همكاري جهاني براي رفع محدوديت هاي تجاري ضروري است
جام جم آنلاين: رئيس جمهور در پيامي به همايش بين المللي «چابهار ، ترانزيت و توسعه محور شرق» با بيان اينكه دوران معاصر دوراني ممتاز و متمايز از گذشته است تاكيد كرد: همكاري و تعامل همه كشورهاي جهان در جهت رفع محدوديتهاي تجاري، تقويت همگرايي، اصلاح قوانين و مقررات و تعامل فعال و موثر در عرصه بين الملل با هدف افزايش روابط بين انسان ها و تعالي و ترقي مادي و معنوي آنها يك ضرورت است.


به گزارش مهر ، متن كامل پيام دكتر محمود احمدي نژاد بدين شرح است:

دوران معاصر دوراني ممتاز و متمايز از گذشته است. عصري است كه پيوستگي و ارتباط بين جوامع از الزامات و نياز روز افزون به گسترش روابط بين آنها از وجوه بارز آن است. در اين عصر همه ابعاد زندگي بشر تحت تاثير رشد فزاينده فناوري قرار گرفته و همه عرصه هاي زندگي از جمله حمل و نقل و ارتباطات را دستخوش دگرگوني اساسي كرده است.

نياز و روند رو به رشد توسعه جوامع، نقش دانش و پژوهش را در توليد و توزيع متعادل و متوازن منابع و امكانات افزايش مي دهد. همكاري و تعامل همه كشورهاي جهان در جهت رفع محدوديتهاي تجاري، تقويت همگرايي، اصلاح قوانين و مقررات و تعامل فعال و موثر در عرصه بين الملل با هدف افزايش روابط بين انسان ها و تعالي و ترقي مادي و معنوي آنها يك ضرورت است.

جمهوري اسلامي ايران نيز با برخورداري از موقعيت ممتاز جغرافيايي و به پشتوانه فرهنگ و تمدني كهن و تاثير گذار و به مدد دانشمندان ، مديران ، جوانان و مردم غيور و عزتمند خود در تمامي عرصه هاي اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي گام هاي بلندي را در اين عرصه برداشته و افق هاي روشني را در پيش رو دارد.

امروزه همه سرمايه ها و توان سخت افزاري و نرم افزاري كشور در جهت حفظ و افزايش شأن و كرامت انسانها و برقراري تعادل و توازن در جامعه به كارگرفته مي شود. ما كوشيده ايم تا با شناخت ابعاد و آثار تحولات امروز با اتخاذ راهبردهاي نوآورانه در جهت شكوفايي اقتصاد ملي و هم پيوندي با اقتصاد منطقه اي و جهاني حركت كنيم و با تجهيز بخشهاي مختلف و توسعه شبكه هاي حمل و نقل ، تسهيلات و خدمات جانبي و حلقه هاي مكمل و هم فزون منطقه اي و بين المللي ، برنامه هاي كلان كشور را تنظيم نماييم . لذا براي عبور ايمن، سريع، راحت و ارزان كالاهاي كشورهاي همسايه و برقراري ارتباط زنجيره هاي عرضه و تقاضا برنامه هاي خوبي را دنبال نموده ايم ، هم چنان كه زمينه سازي براي حضور فعال و تجهيز و آمادگي بخش هاي غير دولتي نيز در سياست گزاري ها و برنامه ريزي هاي كلان بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است .

در اين ميان تقويت و توسعه زير ساختهاي حمل و نقل محور شرق به منظور استفاده از موقعيت مناسب كشور در تقويت مبادلات بين المللي و تجارت خارجي و نقش تعيين كننده چابهار به عنوان كانون توسعه محور شرق و تبديل آن به يك قطب منطقه اي از جمله موضوعاتي است كه مورد توجه جدي دولت جمهوري اسلامي ايران مي باشد.

اميدوارم اين همايش ارزشمند نيز به لطف الهي زمينه ساز يك حركت منسجم و ثمربخش در مسير رشد و بالندگي منطقه و گامي بلند براي همه كشورهاي ذينفع و مشاركت جو در گسترش كريدور بين المللي شرق باشد.

از خداوند بزرگ موفقيت و سربلندي همه دست اندركاران ، مديران ،پژوهشگران ، كارشناسان و شركت كنندگان در اين همايش را براي تحقق اين امر مهم مسألت دارم.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن