تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820915708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس فدراسيون فوتبال:مصالح ملي را فداي شخص نمي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس فدراسيون فوتبال:مصالح ملي را فداي شخص نمي‌كنيم
ورزش. ورزش‌هاي توپي
رييس فدراسيون فوتبال گفت: اين فدراسيون در تصميم گيريهاي كلان فوتبال مصالح ملي را فداي اشخاص نمي‌كند .

علي كفاشيان روز شنبه درجمع خبرنگاران در مشهد در پاسخ به پرسشي پيرامون علت اخراج علي كريمي از تيم ملي افزود: كنار گذاشتن وي حاصل يك تصميم گيري جمعي از سوي هيات رييسه ،كميته تيم ملي و بطور قطع با هماهنگي مربي تيم ملي بوده است .

وي دخيل بودن اختلافات شخصي سرمربي تيم ملي فوتبال با علي كريمي را در بركناري اين فوتباليست رد كرد و گفت : محور برنامه‌هاي علي دايي بر نظم و انضباط تيمي حاكم است .

او در پاسخ به اظهار نظر ديگري مبني بر اينكه علي دايي و علي كريمي انتقادات مشابهي را از فدراسيون فوتبال ابراز داشتند، اما مجازات‌هاي مختلف ديده اند، افزود: زماني كه علي دايي تازه به عنوان مربي تيم ملي انتخاب شده بود انتقاداتش از فدراسيون بيشتر به درگيريهاي كاري و نيز ناهماهنگي هايش با فدراسيون باز مي‌گشت كه خوشبختانه اين مساله رفع شده است .

رييس فدراسيون فوتبال درباره اظهارات پيشين خود در مورد رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال مبني بر اينكه عبدالرحمان شاه حسيني را فردي تندرو توصيف كرده بود نيز گفت : وي زحمات زيادي در كميته انظباطي مي‌كشد اما مشكل اصلي اين كميته فقدان آيين نامه است.

وي افزود: از آنجا كه هنوز آيين نامه‌هاي داوران ، تعيين وضعيت بازيكنان و هيات منصفه تنظيم نشده ، آنها كار خودشان را به خوبي انجام نمي‌دادند.

رييس فدراسيون فوتبال گفت : از شاه حسيني خواستيم هر چه سريعتر با كمك همكارانشان وظايف و آيين نامه كميته انظباطي و آيين نامه‌هاي ديگر را مشخص كنند تا ديگر تداخلي به وجود نيايد.

رييس فدراسيون فوتبال همچنين با رد شايعه احتمال انتقال تيم سايپا به اردبيل گفت : البته با توجه به اينكه بيش از ‪ ۱۰‬استان كشور فاقد حتي يك تيم باشگاهي هستند، در برنامه ما انتقال بعضي تيمهاي دسته يك به آن استانها وجود دارد.

خبرنگاران در پايان اين نشست از كفاشيان در خصوص دو شغله بودنش و اينكه حضور وي به عنوان دبير كميته ملي المپيك مانع انجام وظايفش در فدراسيون خواهد شد پرسيدند كه وي پاسخ داد: هر چند بيش از ‪ ۸۰‬درصد وقت من در فدراسيون فوتبال مي‌گذرد اما زماني هم كه در كميته ملي المپيك هستم از همانجا مسايل فوتبال و فوتسال را هدايت مي‌كنم .ك /‪۳‬
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 343]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن