تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820512060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حماس: قضيه آزادي نظامي اسرائيلي مسئله‌اي ملي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حماس: قضيه آزادي نظامي اسرائيلي "مسئله‌اي ملي" است
خبرگزاري فارس: يك عضو برجسته جنبش حماس اعلام كرد، قضيه "گلعاد شاليت"، نظامي اسرائيلي كه در غزه به اسارت گرفته شده به حماس يا گروه‌هاي فلسطيني مربوط نمي‌شود بلكه اين مسئله كاملا ملي است.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري آلمان، "اسماعيل الاشقر"، نماينده جنبش حماس در گفت‌وگو با راديو "صوت القدس" اظهار داشت: جنبش مقاومت اسلامي فلسطيني از شروط خود براي آزادي شاليت كه همان آزادي اسراي فلسطيني در بند اشغالگران است نمي‌گذرد.
وي تاكيد كرد، حماس گنجاندن قضيه شاليت در موضوع آتش‌بس را نمي‌پذيرد و هنوز منتظر آزادي اسيران فلسطيني است كه اسامي آنها را پيشتر به رژيم صهيونيستي ابلاغ كرده يود تا در مقابل نظامي اسرائيلي را آزاد كند و در صورتي كه همه افراد وارد شده در فهرست آزاد نشوند حماس با آزادي شاليت موافقت نمي‌كند.
الاشقر درباره موضوع آتش‌بس و روند مذاكرات با ميانجيگري مصر گفت: توپ اكنون در زمين صهيونيست‌ها است.
نماينده حماس ادامه داد: آنچه را كه اسرائيل براي آتش‌بس شرط كرده تلاش فريبكارانه براي به تاخير انداختن اين آرام سازي در جهت خلع سلاح مقاومت و پايان دادن به قضيه فلسطين است.
وي تصريح كرد، اشغالگران با شروط فلسطينيان در آتش‌بس كه همان رفع محاصره غزه و توقف حملات است موافقت نمي‌كنند پس گروه‌هاي فلسطيني نيز آتش‌بس را كنار گذاشته و به مقاومت خود ادامه مي‌دهند.
اين عضو برجسته حماس تاكيد كرد: آتش‌بس مصلحت ملي است و ما آن را گدايي نمي‌كنيم اگر تحقق پيدا كرد كه به آن خوشامد مي‌گوييم و در غير اين صورت مقاومت پيروزي را براي فلسطينيان به ارمغان مي‌آورد.
انتهاي پيام/+
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن