تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818867233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعزام 350 نفر از قشم به مراسم ارتحال حضرت امام (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اعزام 350 نفر از قشم به مراسم ارتحال حضرت امام (ره)
بندرعباس - خبرگزاري مهر: فرماندار قشم گفت: به منظور گراميداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) علاوه بر برگزاري گسترده مراسم رحلت در اين جزيره بيش از 350 نفر از قشم به تهران اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر درقشم، مهدي ايران نژاد ظهر امروز در دومين جلسه ستاد ارتحال بنيانگذار انقلاب اسلامي افزود: ويژه برنامه هاي متعددي براي گراميداشت سالروز رحلت حضرت امام خميني در سراسر جزيره قشم در نظر گرفته شده و به همين مناسبت بيش از 350 تن نيز با طي مسافتي بالغ بر 1400 كيلومتر خود را به آستان ملكوتي حضرت امام خميني مي رسانند.

وي گفت: برگزاري مراشم شب شعر امام با حضور شاعران و اندشمندان كشورمان در جزيره قشم از ديگر برنامه هاي ستاد بزرگداشت رحلت حضرت امام خميني در قشم خواهد بود.

ايران نژاد اظهار داشت: اعزام اين 350 تن با استفاده از لنج تا سرزمين اصلي و اتوبوس و قطار تا تهران خواهد بود و مسير برگشت را نيز با هماهنگي استانداري هرمزگان طي خواهند كرد.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن