تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813217842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فخرالديني، طلايي و كياني آغازگر همايش عبدالقادر مراغي


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: فخرالديني، طلايي و كياني آغازگر همايش عبدالقادر مراغي
آفتاب: مراسم گشايش همايش بين‌المللي عبدالقادر مراغي با سخنراني فرهاد فخرالديني، داريوش طلايي و عبدالمجيد كياني آغاز مي‌شود.

به گزارش سرويس هنر آفتاب، فخرالديني، آهنگساز و رهبر اركستر ملي، سخنران آيين‌ گشايش اين همايش در روز يكشنبه، 5 خرداد است.

در ادامه حسن بلخاري، مدرس فلسفه و عبدالمجيد كياني، نوازنده سنتور و پژوهشگر موسيقي، به عنوان نماينده فرهنگستان هنر سخنراني مي‌كنند. پس از آن داريوش طلايي، دبير علمي همايش، به ارائه گزارشي از اهداف و فعاليت‌هاي انجام شده مي‌پردازد. همچنين اين موسيقيدان همراه با گروه «هفتگاه» در بخشي از مراسم به اجراي موسيقي مي‌پردازد.

محمدكاظم معمارزاده و بهلول نعمتي هم ديگر سخنرانان اين برنامه هستند.

عصر روز يكشنبه نيز با ارائه مقالاتي از طغرل طهماسبي، منصوره ثابت‌زاده، فرهاد فخرالديني، حسن بلخاري، ايرج نعيمايي و علي‌اصغر بياني در تالار سرباز شهر مراغه به پايان مي‌رسد.

صبح دومين روز همايش سه‌شنبه، 7 خرداد در موزه هنرهاي معاصر تهران با سخنراني عبدالمجيد كياني، بابك خضرايي، پژمان رادمهر، محمدتقي حسيني، آروين صداقت كيش و مهرانگيز فريضي ادامه مي‌يابد.

عصر همين روز نيز ژان دورينگ، مجيد ناظم‌پور، سعيد افزون‌‌تر، فرهاد فخرالديني، فيكرت كاراكايا و ثريا آقايوا به ارائه مقاله مي‌پردازند.

آخرين روز هم در دو نوبت صبح و بعدازظهر با سخنراني سيدعبدا...انوار، آن‌لوكاس، محسن محمدي، ايكهارد نويباور، سيدحسين ميثمي، مهدي ستايشگر، محمود قطاط، استيون بلام، عليرضا بينش و مصطفي طارمي پايان مي‌يابد.

يادآور مي‌شود كمال‌الدين ابوالفضايل عبدالقادربن غيبي الحافظ مراغي (754-838 ق) گوينده، شاعر، خوشنويس، خواننده و نوازنده عود، ازسرشناس‌ترين موسيقدانان ايران در نيمه دوم سده هشتم وآغاز سده نهم هجري است. با توجه به چنين ويژگي‌هايي فرهنگستان هنر همايش بين‌المللي عبدالقادر مراغي را از 5 خرداد به مدت چهار روز در مراغه و تهران برگزار مي‌كند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 433]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن