تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813155701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش كاربران اينترنت در بندرانزلي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش كاربران اينترنت در بندرانزلي برگزار شد
داخلي. جامعه‌اطلاعاتي. اينترنت.

همايش كاربران اينترنت انزلي روز شنبه به مناسبت دومين سالگرد فعاليت سايت "شهر من انزلي" با حضور نماينده مردم اين شهرستان در مجلس هشتم و طراح اولين بازي استراتژيكي كشور برگزار شد.

به گزارش ايرنا، نماينده مردم بندرانزلي در مجلس هشتم گفت: دنياي امروز دنياي دانايي محور و رسيدن به اهداف در گرو ارتقاي سطح علم و دانش است.

"حسن خسته‌بند" اظهار داشت: ما براي ارتقاي سطح دانش خود به اطلاعات و فناوري روز دنيا كه در تمام ابعاد زندگي تاثيرگذار است ، نياز داريم.

وي افزود: جاي تاسف است كه به‌رغم پيشرفت‌هاي بسيار در عرصه‌الكترونيك در دنيا، در كشور ما هنوز خبري از تجارت الكترونيك به معناي واقعي نيست.

خسته‌بند خاطرنشان كرد: امروز كشوري كه اطلاعات كامل و به‌روز داشته‌باشد مي‌تواند به‌عنوان يك كشور تاثيرگذار در عرصه بين‌الملل مطرح شود نه كشوري كه هنوز از ابتدايي‌ترين فناوري‌هاي الكترونيكي خبري ندارد.

وي افزود: شهر انزلي يك شهر قهرمان‌پرور است كه از جوانان بااستعداد و برومند بسياري بهره‌مند است و باوجود كمبودهاي بسيار همواره براي كشور در عرصه‌هاي مختلف افتخارآفريني كرده‌اند.

طراح اولين بازي رايانه‌اي استراتژيكي كشور به نام نجات بندر نيز در اين همايش گفت: ساخت بازي در ايران به دليل نبود هيچگونه منبع و ماخذ درستي، كاري بسيار سخت و زمان‌بر است.

"مرتضي بصارت‌دار" دانشجوي نخبه و يكي از ‪ ۲۶‬پژوهشگر برتر سال گذشته، اظهار داشت: كشور ما منبع عظيمي از استعدادهاي بسيار است كه متاسفانه به دليل حمايت نشدن از سوي برخي مسوولان همچنان ناشناخته مانده و يا اينكه به سرزمين‌هاي ديگر مهاجرت كرده‌اند.

وي اضافه كرد: زماني كه خبر ساخت بازي نجات بندر در كليه سايت‌هاي خبري كشور منعكس شد ،هيچ كدام از مسوولان شهر انزلي استقبالي از اين قضيه نكردند.

بصارت دار خاطرنشان كرد: براي يك مخترع چندان مهم نيست كه از سوي كسي مورد حمايت قرار گيرد اما واقعيت اين است كه يك مسوول به عنوان يك خدمتگزار مردم موظف به شناخت و حمايت از استعدادهاي شهر خويش و بهره‌وري از آنها به منظور توسعه و آباداني جامعه است.

وي امكانات ارتباط اينترنتي در شهر انزلي را بسيار بد ارزيابي كرد و متذكر شد: در شرايطي كه اكثر شهرهاي ايران از امكانات به نسبت خوبي در زمينه اينترنت برخوردارند، شهر انزلي هنوز از داشتن ‪ ADSL‬كه يك فناوري تاريخ گذشته اينترنت است، محرومند.

مدير مسوول سايت شهر من انزلي نيز در اين همايش گفت: امكانات اينترنتي در شهر انزلي بسيار كم و ضعيف بوده و به هيچ وجه پاسخگوي نياز كاربران اينترنت نيست.

"اميرحسين پوررزاز" اظهار داشت: مسوولان گذشته‌اين شهر هيچگاه گام مثبتي براي ارتقاي وضعيت اينترنت آن برنداشته‌اند كه اين مسئله نشان از آن دارد كه آنان هنوز به اهميت مقوله‌اينترنت و جايگاه آن در دنياي ارتباطات امروز پي نبرده‌اند.

وي از مسوولان خواست با توجه به اهميت اينترنت در ارتقاي دانش جوانان و دانش‌آموزان شهرستان بستر مناسب براي استفاده از آن را فراهم‌آورند.

مدير مسوول اين سايت خاطرنشان كرد: در صورت ايجاد امكانات مناسب ما طرح‌هاي بسيار خوبي در زمينه فروشگاه اينترنتي و تجارت الكترونيك داريم.

در پايان اين همايش كه بيش از ‪ ۴۰۰‬نفر از كاربران اينترنت حضور داشتند به ‪ ۲۰‬نفر به قيد قرعه جوايزي به رسم يادبود اهدا شد.

سايت "شهر من انزلي" نخستين سرويس‌دهنده وبلاگ نويسي شهرستاني در كشور است. ك/‪۲‬
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 388]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن