تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806674637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دكتر جاسبي در پيامي خطاب به هزاران تن از نمازگزاران جمعه نيشابور: دانشگاهها در ارتقاي سطح بينش و فرهنگ جامعه نقشي حياتي دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دكتر جاسبي در پيامي خطاب به هزاران تن از نمازگزاران جمعه نيشابور: دانشگاهها در ارتقاي سطح بينش و فرهنگ جامعه نقشي حياتي دارند


نيشابور - خبرگزاري ايسكانيوز: نماز جمعه اين هفته شهر نيشابور با حضور بالغ بر 10 هزار نفر از مردم ولايت مدار اين شهرستان براي دومين بار در دانشگاه آزاد اسلامي برگزار شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"رييس دانشگاه آزاد اسلامي در پيامي خطاب به اين همايش كه توسط دكتر متولي زاده، رييس واحد نيشابور قرائت گرديد، آورده است: «خود باوري و خود اتكايي فرهنگي از لوازم اساسي تحقق استقلال جامعه اسلامي است و دانشگاه در تأمين آن و نيل به اين هدف مقدس نقش اصلي را ايفا مي كند؛ دانشگاه در عين حال كه محل علم اندوزي، فراگيري دانش و توليد علم است در ارتقاي بينش و سطح فرهنگ يك جامعه نقشي حياتي دارد»
دكتر جاسبي در ادامه تصريح كرده است:« برگزاري نماز جمعه در مهد دانش در محل دانشگاه آزاد اسلامي نيشابور در شهر سلسله الذهب كه زادگاه علما، عرفا و دانشمندان بسياري همچون فضل ابن شاذان، عطار و خيام بوده است نمادي از پيوستگي دين و دانش در باورهاي همه ماست».
وي در بخشي از پيام خود ياد آور گرديده است: «خوشحاليم كه امروز دانشگاه آزاد اسلامي اين بنيان جاويدان و بياد ماندني انقلاب اسلامي كه با حمايت همه جانبه بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران با هدف توسعه آموزش عالي در ارديبهشت سال 61 با اعلام از تريبون نماز جمعه تهران با به عرصه تعليم نهاد، هم اكنون كه در آستانه بيست و ششمين سالگردش قرار داد.».
رييس دانشگاه آزاد اسلامي نيشابور در ادامه اين مراسم ضمن اظهار خرسندي از برگزاري نمار جمعه نيشابور در اين واحد دانشگاهي، گفت: اين حركت فرهنگي و نمادين مي تواند در نوع خود بركات معنوي فراواني را براي دانشگاه به همراه داشته باشد.
دكتر عليرضا متولي زاده در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به اين نكته كه براي تحقق اهداف چشم انداز بيست ساله بايد توجه ويژه اي از سوي مسئولان به شعار نوآوري و شكوفايي صورت بگيرد، اظهار داشت: مطمئناٌ تشكيل ستادهايي به اين منظور مي تواند به تحقق بيشتر اين شعار كمك كرده و فرهنگ نوآوري را در بين مسئولان نهادينه كند.
وي ضمن يادآور شدن اين نكته كه دانشگاه آزاد اسلامي به عنوان مولود انقلاب اسلامي تاكنون طي ربع قرن عملكرد علمي و آموزشي خود به خوبي تجلي گاه اين شعار بوده است، خاطرنشان ساخت: اين مجموعه آموزش عالي در حال حاضر بزرگترين و مجهز ترين واحد دانشگاهي در شهرستان نيشابور به شمار مي رود.
امام جمعه نيشابور نيز در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر با بيان اين كه آزاد سازي خرمشهر جزء معجزات دوران دفاع مقدس به شمار مي رود، افزود: سوم خرداد بايد براي هميشه در تاريخ باشكوه كشور ثبت شده و در اين روز جشني ملي در كشور برپا گردد.
آيت الله عبدالجوادغرويان، ياد آور شد: رزمندگان ما در اين حماسه با شكوه با عنايت خداوند سبحنان توانستد قطعه اي ارزشمند از خاك كشور را از دشمن پس بگيرند.120
ابراهيم كفككي
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 290]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن