تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813024826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حمايت وزارت خارجه انگليس از همجنسگرايي در كشورهاي ديگر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حمايت وزارت خارجه انگليس از همجنسگرايي در كشورهاي ديگر
خبرگزاري فارس: وزارت خارجه انگلستان به سفارتخانه‌هاي خود در سراسر جهان دستور داده است به همكاري با فعالان همجنسگرا در ساير كشورها بپردازند تا به پذيرش فرهنگ همجنسگرايي در دنيا كمك كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اينترنتي LifeSiteNews ، هدف از اين اقدام و همكاري با اين قبيل گروهها، وادار كردن كشورهاي جهان به اجراي دستور كار كامل همجنسگرايي است كه بر اساس آن همجنسگرايي به عنوان روابط طبيعي بين زنان و مردان به رسميت شناخته خواهد شد.
در همين زمينه مقررات جهت‌گيري جنسي كه اخيراً در انگليس به تصويب رسيد سازمانهاي مذهبي را مجبور به كنار گذاشتن شخصيت ديني خود و پذيرش همجنسگرايي به عنوان نوعي رابطه جنسي طبيعي مي كنند.
منتقدان سياستهاي دولت انگليس معتقدند كه هدف سياست جديد اين كشور خاموش كردن و به حاشيه راندن ارزشهاي سنتي اديان رسمي جهان است و ترويج صريح چنين سياستهايي از سوي انگليس يادآور ايجاد فرقه هاي انحرافي چون بابيت و وهابيت در ادوار گذشته است كه با هدف تفرقه انگيزي و به انحراف كشيدن جريان اصيل دينداري طراحي و اجرا شد.
به اعتقاد كارشناسان، سياست جديد دولت انگليس در ترويج همجنس‌بازي نيز در همين چارچوب قابل تحليل است.
در حال حاضر بسياري از كشورهاي مسيحي و مسلمان از سوي سازمانهاي بين المللي، اتحاديه اروپا و سازمان ملل و نيز گروههاي فشار همجنسگرا تحت فشار قرار دارند تا با تغيير قوانين خود تمايلات همجنسگرايي را به عنوان روابط طبيعي و معادل ازدواج طبيعي بپذيرند.
انتهاي پيام/.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن