تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820830515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

1700 پروژه نيمه تمام در استان مركزي وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 1700 پروژه نيمه تمام در استان مركزي وجود دارد
اراك - خبرگزاري مهر: معاون عمراني استاندار استان مركزي گفت: در حال حاضر يك هزار و 700 پروژه نيمه تمام در استان مركزي وجود دارد كه بخشي از آنها تا پايان سال تكميل مي شود.

هوشنگ بازوند در گتگو با خبرنگار مهر در اراك اظهار داشت: به پايان رساندن و تكميل اين تعداد طرح در استان نيازمند 300 ميليارد تومان بودجه است.

وي با اشاره به اينكه در دهه فجر امسال يك هزار و 500 طرح عمراني در استان تكميل و راه اندازي مي شود، خاطرنشان كرد: طرحهاي نيمه تمامي كه داراي بيش از 40 درصد پيشرفت فيزيكي هستند در بين اين يك هزار و 500 طرح قرار دارند.

بازوند كمبود اعتبارات و عدم ترزيق به موقع بودجه را از مهمترين دلايل تكميل نشدن پروژه ‌ها در زمان تعيين شده خواند و افزود: استاندارد ساخت پروژه‌هاي مصوب استاني و ملي در دنيا به ترتيب سه و شش سال است.

وي ادامه داد: با اين حال زمان اجراي پروژه‌هاي استاني و ملي در كشور به ترتيب شش و 5/9 سال است كه با استانداردهاي جهاني فاصله دارد.

بازوند گفت: عمده ‌ترين پروژه ‌هاي نيمه تمام مربوط به پروژه‌هاي راه و فاضلاب شهرها بوده و از پروژه‌هاي ناتمام 200 مورد مربوط به پروژه‌هاي ملي و بقيه مربوط به پروژه‌هاي استاني است.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن