تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815350194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون اول رئيس جمهور:حذف رانت در كشور بدون اصلاحات ساختاري امكان پذير نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون اول رئيس جمهور:حذف رانت در كشور بدون اصلاحات ساختاري امكان پذير نيست
اردبيل - خبرگزاري مهر: پرويز داوودي گفت: دولت نمي تواند رانت را از كشور حذف كند مگر اينكه اصلاحات را ساختاري كند.

به گزارش خبرنگار مهر در اردبيل، پرويز داودي، شب گذشته در نشست خبري خود در فرودگاه اردبيل اظهار داشت: در حال حاضر تغييرات و ساماندهي در تشكيلات دولتي و اداري به خصوص در زمينه توزيع يارانه ها ضروري به نظر مي رسد.

وي عنوان كرد: براي رسيدن به اين تغييرات و بهره وري بالا و مطلوب بايد در زمينه اصلاحات ساختاري كارهاي مهم و برنامه ريزي هاي اصولي انجام شود.

وي با بيان اينكه اين اصلاحات بايد در بانكها، بيمه، گمرك، ماليات و ... صورت گيرد، تصريح كرد: امروز مديريت بانكي غير متمركز و غير مديريتي شده و منابع عظيم تسهيلات بانكي به صورت غير شفاف و غير مديريتي توزيع مي شود كه اين سيستم بايد اصلاح شود.

داودي يادآور شد: ما در جهت انضباط بانكها عمل خواهيم كرد تا نقدينگي در كشور به سمت توليد رفته و غير از توليد جاي ديگري سرمايه گذاري نشود.وي تاكيد كرد: در زمينه مديريت مالياتي و گمرك كشور نيز بايد اصلاحات ساختاري صورت گيرد و هدفمند كردن يارانه ها نيز به صورت شفاف اصلاح شود تا به بهره وري بالا برسد.

وي با اشاره به بحث نوآوري و شكوفايي در سال جاري يادآور شد: رشد و توسعه بايد توام با عدالت و با كمترين هزينه اعمال شود و در دهه فجر امسال اميدواريم در استان اردبيل طرحهايي كه باعث شكوفايي استان مي شود، مورد بهره برداري قرار گيرد.

معاون اول رئيس جمهور افزود: تنها هدف دولت نهم رشد، پيشرفت و توسعه سريع كشور و توزيع عدالت و خدمت گذاري به صورت عالانه در تمام استانها است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به پتانسيل و ظرفيت بالاي استان براي رشد و پيشرفت، بيان داشت: اين استان در بخش كشاورزي و گردشگري از توان بالقوه اي براي توسعه برخوردار بوده و البته آمار بسيار خوبي نيز در زمينه جذب گردشگر دارد.

داوودي مزيتهاي جذب گردشگري، وجود چشمه هاي آب گرم بي شمار، كوه سبلان، استعداد بي نظير در بخش كشاورزي، پتانسيل بالا در پرورش آبزيان، رشد و توسعه سريع در بخش صنعت و عمران را نشان از آينده درخشان و پشرفته اين استان در سطح كشور دانست.

وي خاطرنشان كرد: استان اردبيل با توجه به موقعيت ويژه و مرز وسيع با كشور جمهوري آذربايجان مي تواند در زمينه صادرات، تجارت و ترانزيت به شاخص هاي توسعه پايدار دست يابد.

وي بيان اينكه آمار بيكاري در اين استان از ميانگين كشوري بالاتر است اظهار داشت: در زمينه كاهش و رفع بيكاري در استان بايد برنامه ريزي و كارهاي زيادي صورت گيرد و در اين زمينه جذب سرمايه هاي خارج از استان مثمرثمر خواهد بود.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 521]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن