تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815311426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جاناتان دمي مستند «باب مارلي» را مي سازد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: جاناتان دمي مستند «باب مارلي» را مي سازد
جام جم آنلاين: جاناتان دمي، كارگردان برنده جايزه اسكار براي ساخت مستندي درباره باب مارلي، بنيان‌گذار سبك «رگي» در موسيقي راك، جانشين مارتين اسكورسيزي شد. دمي كه براي فيلم «سكوت بره‌ها» جايزه اسكار بهترين كارگرداني را از آن خود كرده است، در مستندسازي با موضوع موسيقي سابقه طولاني دارد.


به گزارش ورايتي، تهيه كنندگان اين مستند مشكلات مربوط به زمان بندي كاري اسكورسيزي را دليل انصراف او از اين پروژه عنوان كرده‌اند.

اين مستند را شركت «تاف گانگ پيكچرز» متعلق به خانواده مارلي و كمپاني «شانگري-لا» تهيه مي‌كنند و قرار است روز ششم فوريه 2010 در شصت و پنجمين سالگرد تولد مارلي در سينماها اكران شود.

اسكورسيزي ماه فوريه گذشته اعلام كرده بود كه اين مستند را به عنوان دنباله‌اي بر مستند قبلي خود درباره رولينگ استونز خواهد ساخت، اما درگيري او در پروژه‌هاي ديگر مانع اين كار شد.

دمي كه براي فيلم «سكوت بره‌ها» جايزه اسكار بهترين كارگرداني را از آن خود كرده است، در مستندسازي با موضوع موسيقي سابقه طولاني دارد.

او پيش از اين درباره گروه‌هاي و افرادي مانند تاكينگ هد، رابين هيچكاك و نيل يانگ مستند ساخته و اكنون نيز مشغول تدوين فيلم كنسرت يانگ است.

آخرين مستند او درباره جيمي كارتر، رييس جمهور اسبق آمريكا بود و اخيرا ساخت آخرين فيلم سينمايي خود با نام «ريچل ازدواج مي‌كند» را به پايان برده است.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 526]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن