تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815312269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جاناتان دمي يك رمان كوتاه را فيلم مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جاناتان دمي يك رمان كوتاه را فيلم مي‌كند
كارگردان فيلم‌ برنده اسكار "سكوت بره‌ها" فيلم جديد خود را بر مبناي رماني كوتاه از ميشل فابر مي‌سازد كه درباره يك گروه آواز است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسكرين ديلي اعلام كرد دمي رمان كوتاه The Courage Consort را به عنوان پروژه جديد خود در نظر دارد و فيلمنامه آن را سال آينده مي نويسد.

رمان كوتاه فابر، نويسنده هلندي سال 2002 منتشر شد و درباره يك گروه آواز است كه براي تمرين قطعه‌اي جديد و بسيار سخت خود را در خانه‌اي در بلژيك زنداني مي‌كنند. رابطه بسيار پيچيده ميان پنج خواننده گروه با وقوع يك تراژدي شكل ديگر مي‌گيرد.

فابر بيشتر براي دو رمان پرفروش The Crimson Petal And The White و "زير پوست" شهرت دارد. دمي پيش از اين فيلم، فيلمي مستند درباره باب مارلي ستاره موسيقي رگا را به پايان مي‌رساند كه پيش از اين قرار بود مارتين اسكورسيزي آن را كارگرداني كند.

فيلمساز 64 ساله نيويوركي در عين حال سال 2009 فيلمي مستند با موضوع نيو ارلئانز را به پايان مي‌رساند كه فعلا "حق بازگشت" نام دارد. او در سه سال گذشته حدود 500 ساعت فيلم در نيو ارلئانز گرفته و داستان درباره محلي‌هايي است كه مي‌كوشند بعد از توفان كاترينا خانه‌هاي خود را پس بگيرند.

دمي ضمنا اخيرا مستندي درباره نيل يانگ ستاره موسيقي راك كانادا را به پايان رسانده كه بخش‌هايي از آن را در جشنواره سن سباستين به نمايش گذاشت. او رئيس هيئت داوران بخش مسابقه اين دوره سن سباستين بود.

كارگردان آمريكايي امسال فيلم تحسين شده "ريچل ازدواج مي‌كند" با بازي آن هاتاوي و دبرا وينگر را روي پرده داشت. دمي سال 1992 براي "سكوت بره‌ها" برنده اسكار بهترين كارگردان شد و "چيزي وحشي"، "فيلادلفيا" و "كانديداي منچوري" از ديگر فيلم‌هاي اوست.
 شنبه 16 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن