تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820932135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك رزمنده حاضر در عمليات فتح خرمشهر: فتح خرمشهر نقطه عطف پيروزي‌هاي انقلاب اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: يك رزمنده حاضر در عمليات فتح خرمشهر: فتح خرمشهر نقطه عطف پيروزي‌هاي انقلاب اسلامي است
خبرگزاري فارس: يك رزمنده حاضر در عمليات فتح خرمشهر با اشاره بر اينكه پيروزي رزمندگان در فتح خرمشهر در حالي‌كه از نظر تجهيزات در قلت بودند در مقابل دشمن تا دندان مسلح غير از امدادهاي غيبي هيچ چيز نبود، گفت: فتح خرمشهر نقطه عطف پيروزي‌هاي انقلاب اسلامي است.


محمدحسين گلريز خاتمي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شيراز افزود: در زمان فتح خرمشهر عراقي‌ها هم از لحاظ مهمات جنگي و هم از نظر تعداد نفرات چندين برابر ايران و غيرقابل مقايسه بودند كه الطاف خداوند در اين عمليات موجب شد كه ما با همين اندك مهمات و افراد پيروز عمليات باشيم كه اينجاست كه فرمايش امام(ره) مبني بر اينكه خرمشهر را خدا آزاد كرد كاملا صدق كرده و گوياي تمام حقايق اين عمليات است .
مديركل تعاون استان فارس با بيان اينكه تنها سرمايه ما در اين عمليات امدادهاي غيبي بود، گفت: زماني كه صبح عمليات رزمندگان متوجه شدند كه در زمان فتح خرمشهر مسيرهاي مين‌گذاري شده و سيم خاردارها بدون كمترين خطري گذرانده به يقين به امداد‌هاي غيبي در اين عمليات پي‌برده تا جايي كه از فتح خرمشهر نيز گذشته و تاحدودي نيز در خاك عراق پيشروي كرده‌اند.
اين رزمنده افزود: صدامي كه حتي بر اروندرود نير تسلط داشت هرگز تصور نمي‌كرد رزمندگان از خود گذشته ايران اسلامي با كمترين تجهيزات اين خاك مقدس را فتح كنند.
گلريز خاتمي فتح خرمشهر را نقطه عطف هشت سال جنگ تحميلي و پيروزي‌هاي انقلاب اسلامي دانست و گفت: عمليات و فتح خرمشهر بزرگترين عمليات و پيروزي در هشت سال جنگ تحميلي بود كه اگر در اين عمليات خداوند رزمندگان را حمايت نمي‌كرد و شكست مي‌خورديم موجب ديگر مناطق كشور نيز به تصرف دشمن در‌مي‌آمد.
اين رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: هنگام فتح خرمشهر تعداد اسراي عراقي آنقدر زياد بود كه باعث رعب و وحشت در دل دشمنان شده بود كه همين امر موجب پيروزي‌هاي پياپي بعدي براي ايران اسلامي بود.
انتهاي پيام/ ف
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 421]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن