تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812963291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاركنان سازمان بازرگاني قم با دوچرخه به سركار خود مي‌روند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كاركنان سازمان بازرگاني قم با دوچرخه به سركار خود مي‌روند
داخلي. اجتماعي. بازرگاني.

رييس سازمان بازرگاني قم گفت: با توزيع ‪۵۷‬دستگاه دوچرخه دربين كليه كاركنان مرد اين سازمان، ازاين پس آنان با دوچرخه به سركار خود مي‌روند.

حسن جمشيديها روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين برنامه با هدف ايجاد روحيه نشاط و شادابي، كاهش ترافيك، هدر رفتن انرژي و ترويج فرهنگ استفاده از دوچرخه در بين كارمندان صورت گرفته است.

وي گفت: اين دوچرخه‌ها روز گذشته همزمان با سالروز فتح خرمشهر دربين كارمندان توزيع و آنان به صورت نمادين در قالب تيم دوچرخه سواري درشهر به حركت درآمدند.

جمشيديها با اشاره به اينكه پيش از اين نيز تعدادي ازكارمندان بازرگاني از دوچرخه بعنوان وسيله تردد استفاده مي‌كردند، گفت: اين سازمان سعي دارد از رييس تا كاركنان براي تردد از اين وسيله نقليه بهره مند شوند.

وي اضافه كرد: از ديگر برنامه‌ها در راستاي سلامتي كاركنان و ترويج استفاده از دوچرخه، تشكيل تيم دوچرخه سواري و اعزام آن به مرقد امام راحل در روز ‪۱۴‬و ‪۱۵‬خرداد ماه مي‌باشد.

وي گفت: براي تشويق هرچه بيشتر كاركنان به استفاده از اين وسيله نقليه هزينه اياب و ذهاب در كنار جوايز ديگر براي اين افراد در نظر گرفته شده است.

جمشيديها افزود: هزينه تامين هر دوچرخه دو ميليون و ‪۵۰‬هزار ريال بود كه بخشي ازآن توسط وزارتخانه و بخش ديگر را كاركنان پرداخته كرده اند.ك/‪۳‬ ‪۵۴۸/۵۵۰/۷۴۰۳‬
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 377]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن