تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806413197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فارس از نتايج و مراسم اختتاميه نخستين جشنواره فيلم جم؛ لشگري‌پور: مسئولان سينمايي، سينه‌سوخته سينماي دفاع‌مقدس باشند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از نتايج و مراسم اختتاميه نخستين جشنواره فيلم جم؛ لشگري‌پور: مسئولان سينمايي، سينه‌سوخته سينماي دفاع‌مقدس باشند
خبرگزاري فارس: دبير جشنواره جم، گفت: اميدوارم مسئولان سينمايي ما سينه سوخته سينماي دفاع مقدس باشند و اميدوارم اين جشنواره نويد برگزاري جشنوراه پرشورتري را با مضمون دفاع مقدس در آينده نزديك بدهد.


به گزارش خبرنگار سينمايي فارس، مراسم اختتاميه نخستين دوره جشنواره فيلم كوتاه جوانه‌هاي مقاومت (جم) شب گذشته در فرهنگستان هنر برگزار شد و برندگان جوايز خود را دريافت كردند.
بنا بر اين گزارش، در ابتداي اين مراسم كه با اجراي «اميرحسين مدرس» همراه بود، اين مجري با اشاره به اينكه اولين بار است در روز ملي مقاومت، جشنواره‌اي با موضوع سينما داريم، اين وعده را به برندگان داد كه مؤسسه رسانه‌هاي تصويري و شبكه پنجم سيما فيلم‌هاي برگزيده اين جشنواره را توزيع و پخش كنند.

* لشگري‌پور: مسئولان سينمايي، سينه سوخته سينماي دفاع مقدس باشند
«پژمان لشگري‌پور» دبير اين جشنواره، نخستين سخنران اختتاميه بود. وي در ابتداي سخنان خود گفت: نخستين جشنواره جم با همت7 ماهه دوستان و پشتيباني بسياري از ارگان‌هاي فرهنگي برگزار شد و امروز نيز جشنواره به پايان مي‌رسد. بعد از چند سال تعطيلي جشنواره فيلم دفاع مقدس، اميدوارم اين جشنواره نويد برگزاري جشنواره پرشورتري را با مضمون دفاع مقدس در آينده نزديك بدهد.
وي به ذكر خاطره‌اي از دفاع مقدس پرداخت و گفت: چند سال پيش به خانه شهيدحسن باقري رفتيم و مادر او خاطره‌اي از عمليات بيت‌المقدس براي ما تعريف كرد. او گفت: به علت طول كشيدن عمليات، عده‌اي از فرماندهان مي‌خواستند بقيه عمليات به موقع ديگري موكول شود اما شيهدباقري در جلسه فرماندهان نامه‌اي از يك دختر 8 ساله خواند كه برايشان آرزوي موفقيت كرده بود، بيسكويت مدرسه خود را برايشان فرستاده بود و خواسته بود خرمشهر آزاد شود.
لشگري‌پور گفت: گويا براي زنده نگه داشتن جشنواره دفاع مقدس نيز لازم است تا چنين اتفاقي رخ دهد چون جشنواره ما، با وجود كوچك و مختصر بودن كه توجه زيادي را هم به خود جلب كرد، مورد بي‌مهري بعضي از مديران واقع شد.
وي با ذكر خاطره‌اي ديگر گفت: يكي از دوستان و رزمندگاني كه در عمليات بيت‌المقدس حضور داشت، براي ما تعريف مي‌كرد روزي در اين عمليات به ميدان مين برخورد كردم و عده‌اي از جان بركفان بسيجي، تصميم گرفتند براي پاك‌سازي ميدان مين روي آن بغلتند. يكي از اين افراد، جوان 17 ساله‌اي بود كه آرپي‌جي‌زن بود و زماني كه روي مين‌ها غلتيد، تركش‌هاي مين از جلو و آرپي‌جي‌هاي داخل كوله‌اش از پشت پيكر او را سوزاند. اميدوارم مسئولان سينمايي ما همين‌گونه سينه سوخته سينماي دفاع مقدس باشند.
به گزارش فارس، پس از نمايش فيلمي كوتاه از لحظات فتح خرمشهر، تجليل از شهيد عماد مقنيه، بخش اهداي جوايز نخستين جشنواره فيلم جم، آغاز شد و پس از نمايش تصاويري از زندگي مقنيه، محمدرضا شرف‌الدين (رئيس انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس) به همراه عباس ميرهاشمي(مدير بنياد روايت فتح) به روي صحنه رفتند و لوح تقدير جشنواره را به نماينده حزب‌الله لبنان اهدا كردند.
نماينده حزب‌الله لبنان نيز در سخناني گفت: من از مردم ايران تشكر مي‌كنم كه در طول زمان با مقاومت لبنان همراه بودند و از مسئولان و مستندسازاني كه تاريخ مقاومت را با آثار خود حفظ كردند نيز تشكر مي‌كنم.
پس از پخش بخشي از سخنان بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني(ره)، در مورد هنر، نمايش فيلمي از زنده‌ياد «ابراهيم اصغرزاده» بخش تجليل از اين مستندساز را آغاز كرد و محمدرضا شرف‌الدين ، عباس ميرهاشمي و پژمان لشگري‌پور لوح تقدير جشنواره را به مادر اين مستندساز اهدا كردند.

* پدرشهيد جهان‌آرا: بايد از زحماتي كه آقاي درويش كشيد قدرداني كنيم
در ادامه اين مراسم، بخشي از آثار و حرف‌هاي احمدرضا درويش به نمايش درآمد تا تجليل از اين فيلمساز نيز انجام شود و محمدرضا شرف‌الدين، محمدرضا جعفري جلوه، پدر شهيد جهان‌‌آرا و پژمان لشگري‌پور روي صحنه حاضر شدند. پدر شهيد جهان‌آرا در سخناني در مورد اين فيلمساز و شهداي 8 سال دفاع مقدس گفت: بايد از زحماتي كه آقاي درويش كشيد قدرداني كنيم اما فيلمسازان ما بايد براي جواناني كه در آن دوره نبودند، فيلم‌هايي بسازند تا جوان‌ها بدانند كه صدام با 400 گردان تانك به خرمشهر حمله كرد و در مصاحبه‌اي كه با خبرنگاران خارجي كرد، گفت: من هفته بعد در تهرانم! وقتي كه آقاي درويش به لندن رفت از او يكساعت در مورد جهان‌آرا پرسيدند و گفتند او كه بود كه خرمشهر را با 3 هزار نفر اين همه مدت حفظ كرد. شهدا كارهاي زيادي كردند و بايد قدرشان را بدانيم.
احمدرضا درويش هم گفت: اين افتخار بزرگي براي من است كه اين هدايا را از دست اسوه مقاومت ملت و يادگار جهان‌آرا شهيد مقاوم خرمشهر گرفتم و اميدوارم سايه اين پدر هميشه بر سر ما مستدام باشد.
برادر شهيد جهان ‌آرا نيز كه در صحنه حاضر بود گفت: پس از شهادت محمد، مادرزنش به من گفت: روزي من در خانه بودم كه دم غروب محمد با لباس نظامي به خانه آمد و وقتي گفتم چرا به اينجا آمدي، گفت براي ديدن بچه‌ها آمده‌ام. فرزندانش را بوسيد و وقتي گفتم همسرت نيست، او گفت: مي‌دانم به مجلس ختم رفته است و پس از مدتي رفت. وقتي همسرش برگشت گفت: محمد كه شهيد شده اما من او را ديده بودم... وقتي كه مادرزن شهيد جهان‌آرا اين خاطره را برايم گفت، فكر كردم كه شهدا هنوز هم بين ما هستند و به ما توجه مي‌كنند.

* شرف‌الدين: درويش دنباله‌روي فردوسي است
محمدرضا شرف‌الدين نيز در مورد اين كارگردان گفت: وقتي آمدم بالا، فكر مي‌كردم لازم است چند جمله كوتاه راجع به آقاي درويش بگويم و حرفي كه برادر شهيد جهان آرا زد به ذهن من رسيد. اما حالا مي‌خواهم حرفم را به شكل ديگري بيان كنم.
وي افزود: آدم‌هاي موفق در عرصه هنر به خاطر لطافتي كه در هنر است، صاحب روح لطيفي مي‌شوند و هنرمندان نيز همين خصوصيت را دارند. اين باعث مي‌شود روح‌هاي پاك به آنها نزديك شود. مرحوم ملاقلي‌پور هميشه بين خودش و شهيد شوكت‌پور احساس نزديكي مي‌كرد. درويش هم هميشه احساس نزديكي را با شهيد جهان‌‌آرا دارد و من وقتي افتخار همكاري در او در فيلم «كيميا» را داشتم اين حالت را ديدم.
شرف‌الدين در ادامه با اشاره به اهميت توليد آثار هنري با مضمون حماسي گفت: ما در تاريخ‌مان حماسه‌نگاران و تاريخ‌نگاران زيادي داشتيم اما آنها كه به سراغ مضامين سلحشوري و پهلواني مي‌رفتند، ذهنشان ساختار خاصي داشت و بخشي از آنچه كه مي‌خواستند بگويند در وجودشان بود.
درويش هم چنين كارگرداني است و من عقيده دارم او دنباله‌روي كسي چون حكيم طوس فردوسي است. او از افتخارات ملي زنده ماست و بايد قدر او را بيشتر بدانيم.

* درويش: با ملاقلي‌پور بيگانه نباشيم
به گزارش فارس، در ادامه مراسم پاياني نخستين جشنواره فيلم كوتاه جوانه‌هاي مقاومت، با نمايش فيلمي از خاطره‌گويي مرحوم رسول ملاقلي‌پور تجليل از اين فيلمساز بزرگ دفاع مقدس نيز آغاز شد. در اين بخش احمدرضا درويش و پژمان لشگري‌پور به روي صحنه رفتند و همسر مرحوم ملاقلي‌پور لوح تقدير را گرفت.
احمدرضا درويش در سخناني در مورد اين كارگردان گفت: اين چند ساله كمتر در مورد رسول حرف زدم و بعضي وقت‌ها فكر مي‌كنم دوستانم در آن سو بيشتر از دوستان اين دنيايم هستند. در اين يكي دو سال چند بار به او تلفن كردم و به ياد نداشتم كه رسول ملاقلي‌پور مرده باشد...راستش هنوز سفر او را باور نكردم و حس مي‌كنم او در سينماي ما حاضر است.
وي ادامه داد: فيلم خاطره‌هاي او را كه ديدم ، ديدم كه اين فيلم خود واقعي رسول را نشان مي‌دهد و گويي او در ميان ما حضور دارد. من فقط نگران اين موضوع هستم كه رفته رفته اين حقيقت و واقعيت حضور او انكار شود و چون براي اولين بار در طول اين مدت او را در قابي واقعي ديدم، اينجا صحبت كردم. اخلاص و صميميت وجود او چيزي بود كه نمونه‌اش را مي‌شد در اين فيلم خاطره‌گويي ديد. كاري كنيم رابطه مردم با او و آثارش به شكلي نشود كه گويا رسول ملاقلي‌پور مانند خيلي‌ها كه اين اتفاق در موردشان افتاده، فرد بيگانه‌اي است. قبل از مرگ آنها حرفي مي‌زدند و پس از مرگ‌شان آنها در رديف مقدسين درآمدند. اميدوارم قدردان درست كساني مانند علي حاتمي، شهيد آويني و ديگر كساني باشيم كه كار درست انجام دادند و رفتند.

* اهداي جوايز بخش‌هاي مختلف جشنواره جم
به گزارش خبرنگار فارس، اولين بخش اهداي جوايز اهداي جوايز طرح و فيلمنامه بود كه هيچ كدام از اعضاي هيئت داوران و هيئت انتخاب اين بخش حضور نداشتند و عبدالله باكيده مدير عامل انجمن سينماي جوان اين جوايز را اهدا كرد.
جوايز انجمن فيلم كوتاه توسط محمد شيرواني ، جعفر گودرزي، مجيد رجبي معمار و مرتضي رزاق‌كريمي اهدا شد و براي جوايز بخش 313 ثانيه‌اي كامران ملكي ، مسعود فراستي ، مجيد رجبي معمار و رفيعي مدير عامل بانك پاسارگاد به روي صحنه رفتند.
جوايز بخش مستند را بهمن حبشي، سعيد ابوطالب و مرتضي سرهنگي اهدا كردند و جوايز بخش داستاني توسط عليرضا رضا داد، احمد مراد پور ، محمود گبرلو، محمدرضا جعفري جلوه، محمدرضا شرف‌الدين و پژمان لشگري پور اهدا شد كه اهداي اين جوايز پايان بخش مراسم اختتاميه جشنواره فيلم جم (جوانه‌هاي مقاومت) بود.

* بخش طرح و فيلمنامه
تنديس جشنواره، لوح و مبلغ 5 ميليون ريال بهترين طرح پويانمايي اهدا شد به فيروزه لايفي‌گرجان براي آزاده
لوح و مبلغ 3 ميليون ريال بهترين طرح مستند اهدا شد به سهيلا جبري براي فرنگيس
تنديس جشنواره، لوح و مبلغ 5 ميليون ريال بهترين فيلمنامه مستند اهدا شد به نصير درويش‌وند براي نگين خليج فارس
لوح و سكه بهارآزادي اهدا شد به رحيم كريم‌زاده براي چشمان تو
جايزه ويژه هيات داوران اين بخش شامل: تنديس، لوح و 3 ميليون ريال اهدا شد به احسان فولادي براي فيلمنامه تركش
تنديس، لوح و مبلغ 7 ميليون ريال بهترين اثر اين بخش اهدا شد به معصومه حجازي براي زير درخت توت
تنديس، لوح و مبلغ 5 ميليون ريال دومين اثر اين بخش اهدا شد به طوفان نهان‌قدرتي براي لوبا
تنديس، لوح و مبلغ 4 ميليون ريال سومين اثر اين بخش اهدا شد به زهره شعباني براي برسد به دست...
گفتني است طرح‌ها و فيلمنامه‌هاي منتخب اين بخش با حمايت انجمن سينماي جوانان ايران ساخته خواهند شد.

* بخش داستاني الف
آزاده (ميرعباس خسروي)
خورشيدهاي بي‌غروب (محسن مرادي)

* انجمن فيلم كوتاه ايران
همسفر خاموش (الهام حسين‌زاده)
انعكاس (محمد طالبي)

* انجمن مستندسازان
الرماد (حبيب باوي‌ساجد)
ماه بر بام (عليرضا جهاني‌فر)

* انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي
چشمان پدر (پروانه معصومي)
بدسيگنال (سيدجواد حسيني)
عروسك گمشده (معيني صمدي)

* انجمن تهيه‌كنندگان سينماي مستند
دايه شكر (مينو كياني)
مشهد قالي (سيدحامد نوبري)

* بخش 313 ثانيه‌اي
لوح و مبلغ 5 ميليون ريال اهدا شد به مرتضي پايه‌شناس براي وطن دوستي
تنديس، لوح و مبلغ 8 ميليون ريال اهدا شد به رامين راهبر و عليرضا عين‌القضاتي براي سفير
تنديس، لوح و مبلغ 6 ميليون ريال اهدا شد به خانم ساميه از تركيه براي حريم
تنديس، لوح و مبلغ 6 ميليون ريال اهدا شد به محمدجعفر باقري‌نيا براي همازوربين
تنديس، لوح و مبلغ 7 ميليون ريال اهدا شد به حسين مهدويان براي ديكتاتور بزرگ
تنديس، لوح و مبلغ 10 ميليون ريال اهدا شد به كاوه قهرمان براي ديدار
تنديس، لوح و مبلغ 15 ميليون ريال اهدا شد به مرتضي شعباني براي در آستانه بهشت به عنوان بهترين فيلم به معناي مطلق

* بخش مستند ب
لوح و مبلغ 5 ميليون ريال اهدا شد به محمود رحماني براي مدار صفر درجه
لوح و مبلغ 5 ميليون ريال اهدا شد به اميرحسين نوروزي براي بازي انگليسي
لوح و مبلغ 5 ميليون ريال اهدا شد به سيدعباس امام‌زاده براي سفير كربلا
تنديس، لوح و مبلغ 10 ميليون ريال اهدا شد به مرتضي مطوري براي پرواز در آتش
تنديس، لوح و مبلغ 10 ميليون ريال اهدا شد به عليرضا جهاني‌فر براي ماه‌ بر بام
تنديس، لوح و مبلغ 10 ميليون ريال اهدا شد به مجيد فتحي براي قهرمان
تنديس، لوح و مبلغ 10 ميليون ريال اهدا شد به جمشيد مجددي براي خانه‌اي در كوير

* بخش مستند الف
تنديس، لوح و مبلغ 8 ميليون ريال اهدا شد به وحيد زارع‌زاده براي صبر ايوب
تنديس، لوح و مبلغ 7 ميليون ريال اهدا شد به ماجد نيسي براي بمب‌هاي پرتقالي، نيسي جايزه‌اش را به سيدهادي منبتي دوست و همكار جانبازش تقديم كرد.
تنديس، لوح و مبلغ 8 ميليون ريال بهترين تحقيق و پژوهش اهدا شد به محمدعلي فارسي براي روز حادثه
تنديس، لوح و مبلغ 10 ميليون ريال بهترين كارگرداني اهدا شد به حامد خسروي براي ترانه اندوهگين كوهستان
تنديس، لوح و مبلغ 12 ميليون ريال بهترين مستند اهدا شد به وحيد چاوش براي نيست اما هست

* بخش داستاني ب
لوح و مبلغ 5 ميليون ريال اهدا شد به عزت‌بانو ناصري براي آينه
لوح و مبلغ 5 ميليون ريال اهدا شد به سيدعلي موسوي‌نژاد براي محمد را به خاطر بسپار
تنديس، لوح و مبلغ 7 ميليون ريال اهدا شد به حميد بهرامي براي مقاومت وزن بودن
تنديس، لوح و مبلغ 8 ميليون ريال اهدا شد به معين صمدي براي عروسك گمشده
تنديس، لوح و مبلغ12ميليون ريال اهدا شد به علي لطفي براي نقطه نهايي
تنديس، لوح و مبلغ 8 ميليون ريال اهدا شد به حميد عزيزي براي POV
تنديس، لوح و مبلغ 7 ميليون ريال اهدا شد به حسين عرب‌نژاد براي مادرانه
تنديس، لوح و مبلغ 12 ميليون ريال اهدا شد به عارف نامور براي او را صدا بزن

* بخش داستاني الف
لوح و 2 سكه اهدا شد به ماريسا پوربخش بازيگر كودك فيلم چشمان پدر
لوح و 2 سكه اهدا شد به فريدون شيردل تصويربردار فيلم از من بنويس
لوح و 2 سكه اهدا شد به محمدحسين حسيني بازيگر اول 59
لوح و 5 سكه اهدا شد به احمد كاوند براي زمين من
لوح و 5 سكه اهدا شد به سيدرضا صافي براي تخم مرغ جنگي
تنديس، لوح و مبلغ 7 ميليون ريال اهدا شد به پيام زين‌العابديني براي نگذار دلت بميرد
تنديس، لوح و مبلغ 8 ميليون ريال اهدا شد به علي ملاقلي‌پور براي ادامه بن‌بست
تنديس، لوح و مبلغ 12 ميليون ريال اهدا شد به فرزانه فرشاد براي بهار
تنديس، لوح و مبلغ 12 ميليون ريال اهدا شد به محمد جعفري براي روي موج سرما

*‌حاشيه‌ها
- مراسم با 40 دقيقه تاخير آغاز شد.
- وقتي احمدرضا درويش مي‌خواست لوح تقدير را از دست پدر شهيد جهان‌‌آرا بگيرد خواست تا دست او را ببوسد و وقتي پدر شهيد جهان‌آرا دست خود را پس كشيد لوح تقدير از دست درويش به زمين افتاد و شكست.
- وقتي همسر مرحوم ملاقلي‌پور براي گرفتن لوح به روي صحنه رفت از حاضران خواست تا براي شادي روح همسرش فاتحه بخوانند و صلوات بفرستند.
- وقتي احمدرضا درويش در مورد ملاقلي‌پور صحت مي‌كرد، صدايش بغض‌آلود بود.
- وقتي ناصر باكيده به روي صحنه رفت تا جوايز طرح و فيلمنامه را بدهد، مجري گفت: آثار برگزيده با حمايت انجمن سينماي جوان توليد مي‌شود و وقتي كسي با حرف او دست نزد، گفت: دوست نداريد آثارتان توليد شود كه دست نمي‌زنيد؟!
- بخشي از جوايز انجمن فيلم كوتاه را سازمان هلال‌احمر تقبل كرده بود كه مجري برنامه گفت: مقداري باند و چسب به همراه مصرف شش ماه سرم رايگان جزء جوايز ما است!
- عليرضا جهاني‌فر يكي از كساني كه جايزه براي مستند كوتاه گرفت، گفت: سكه دردي از فيلمسازان دوا نمي‌كند و بايد حمايت واقعي از فيلمسازان بشود. انجمن‌هايي مي‌آيند و با مبالغي كم تمام امتياز فيلم را مي‌خرند كه اين نيز كار درستي نيست اميدوارم همه توجه كنند كه تنها خدا مي‌ماند.
- وقتي جهاني‌فر براي بار دوم براي گرفتن جايزه به روي صحنه رفت چون دفعه قبل نفس نفس مي‌زد مجري گفت: اول نفس بگير بعد برو!
- حامد خسروي كارگردان فيلم ترانه اندوهگين كوهستان كه جايزه بهترين كارگرداني مستند را گرفت گفت: ميزبان‌هاي اصلي اين مراسم غايب هستند و اين ميزبان‌ها افرادي هستند كه جانباز‌اند و در دورترين نقاط كشور در آسايشگاه‌ها زندگي مي‌كنند و من جايزه‌ام را به آنان كه معني متفاوتي براي كلمه مقاومت پيدا كردند، تقديم مي‌كنم.
- علي ملاقلي‌پور پسر مرحوم رسول ملاقلي‌پور وقتي براي گرفتن جايزه فيلم داستاني برگزيده به روي صحنه آمد، گفت: برگزاري جشنواره‌اي براي فيلم كوتاه خودش نوعي مقاومت است و ما همه مي‌دانيم جايگاه‌ فيلم كوتاه تنها در همين جشنواره‌ها است.
وي افزود: البته خوشحال شدم كه فيلم‌هاي اين جشنواره قرار است پخش شود اما روي سخنم با آثاري است كه جايزه نگرفته‌اند و من مطمئنم عده‌اي از اين موضوع ناراحت هستند، اميدوارم اين جايزه حقم باشد و اگر نباشد كوفتم شود!
- بيش از نيمي از برگزيدگان جشنواره جوانه‌هاي مقاومت، خوزستاني بودند.
- محمدرضا جعفري جلوه، بهمن حبشي، احد ميكائيل‌زاده، مهدي همايون‌فر، بهرام توكلي، محمد شيرواني، هارون يشايايي ، مسعود فراستي، سعيد ابوطالب، ناصر باكيده، محمد هادي منبتي ، محمدرضا عرب ، عليرضا رضاداد، سامان مقدم، پروانه معصومي، نجف فتاحي، محمد سرير، حسين محجوب، عبدالله عبدي‌نسب ، جابر قاسمعلي و مرتضي رزاق كريمي بخشي از مهماناني بودند كه در مراسم اختتاميه اولين دوره جشنواره فيلم كوتاه جم (‌جوانه‌هاي مقاومت) حضور داشتند.
- فيلم «در آستانه بهشت» به عنوان بهترين فيلم به معناي مطلق براي حاضرين در مراسم اختتاميه به نمايش درآمد.
انتهاي پيام/
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 423]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن