تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815204415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تفكر راهبردي امام ، مهمترين عامل فتح خرمشهر


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: تفكر راهبردي امام ، مهمترين عامل فتح خرمشهر
سپاه پاسداران با كمك توانمندي هاي اطلاعاتي و نيروهاي مسلح ديگر و تبادل اطلاعات با انها ،‌بر اين گونه تحولات تسلط كامل دارد .
هموطن آنلاين _فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، سياست ، حكمت ، ‌بينش نظامي و تفكر راهبردي امام راحل را يكي از مهمترين علل پيروزي رزمندگان اسلام در آزاد سازي خرمشهر دانست.
سردار سرلشكر محمد علي جعفري در مصاحبه با برنامه گفتگوي ويژه خبري شبكه دوم سيما افزود: بينش سياسي و نظامي عميق ‌رهبري ،‌حمايت و پشتيباني همه جانبه مردم ،‌وحدت و يكپارچگي ميان نيروهاي مسلح ،‌ايمان رزمندگان اسلام و سبك مديريت در جبهه ها را به عنوان پنج عامل مهم پيروزي در عمليات بيت المقدس برشمرد.
وي با اشاره به اينكه همه اين عوامل ، امروز هم به قوت خود باقي است ، گفت :‌در شرايط كنوني ارتقاي توانمندي هاي نظامي ،‌نفوذ معنوي انقلاب اسلامي در منطقه و افزايش تجربه نيروهاي مسلح نيز به اين پنج عامل افزوده شده است.
سردار جعفري به افزايش وحدت نيروهاي مسلح در عمليات بيت المقدس اشاره كرد و گفت :اين وحدت در ان زمان به عنوان فصل جديدي از افتخارات نظامي جمهوري اسلامي ايران محسوب مي شد.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تبريك سالروز آزادي خرمشهر گفت :‌در شرايط حساس كنوني بايد به دنبال تقويت عوامل پيروزي بو.
سردار سرلشكر محمد علي جعفري افزود :‌ نيروهاي نظامي در زمان صلح به دنبال افزايش امادگي هاي دفاعي هستند تا اگر دشمن با بي عقلي و حماقت قصد تعرض به سرزمين ايران اسلامي را داشت توان شكست ان را داشته باشد.
وي انگيزه امريكايي ها از حضور در منطقه را به سبب مقابله با افرادي چون صدام ندانست و گفت ‌: آنها از بيداري جهان اسلام و اثر انقلاب اسلامي ايران در اين بيداري در هراسند.
سردار جعفري انسان محوري را از استراتژي جديد سپاه پاسداران ‌دانست و گفت :‌بايد به عوامل اصلي قدرت سپاه كه انسان است برگرديم.
وي افزود:‌درست است كه امروز به سلاح هاي مدرن و پيشرفته مجهز شده ايم اما نبايد روحيه انقلابي و معنويت خود را از دست بدهيم.
فرمانده كل سپاه با بيان اينكه سپاه نيروي نظامي صرف نيست افزود:سپاه نيرويي مردمي است و توجه به قشر محروم را از وظايف خود مي داند چرا كه اين گونه اقدامات به تعميق انقلاب مي انجامد.
سردار جعفري افزود:‌در همين راستا سپاه توان كمك به دولت را در محروميت زدايي دارد.
وي در پاسخ به اين سوال كه ايا سپاه بر همه تحولات مرزي ،‌زميني و هوايي اشراف كامل دارد ؟ گفت :‌ سپاه پاسداران با كمك توانمندي هاي اطلاعاتي و نيروهاي مسلح ديگر و تبادل اطلاعات با انها ،‌بر اين گونه تحولات تسلط كامل دارد .
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 437]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن