تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813397851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه محمديه: مجلس هشتم بايد براي خدمت به مردم تلاش كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه محمديه: مجلس هشتم بايد براي خدمت به مردم تلاش كند
خبرگزاري فارس: امام جمعه محمديه گفت: مجلس هشتم بايد براي خدمت به مردم تلاش كند و در اين راه از هيچ گونه اقدامي كوتاهي نكند.


به گزارش خبرگزاري فارس از محمديه، سيدحسن موسوي مويني امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر محمديه افزود: مجلس هشتم بايد براي خدمت به محرومان و اقشار مختلف جامعه تلاش كند.
وي افزود: مردم با حضور در پاي صندوق‌هاي رأي نمايندگان مورد نظر خود را انتخاب كردند و انتظار دارند اين نمايندگان در جهت تحقق خواسته‌ها و رفع نيازهاي آنان گام بردارند از اين رو مجلس هشتم بايد با تمام وجود در راه خدمت به مردم گام بردارد.
امام جمعه محمديه با اشاره به سالروز آزادسازي خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد روز بزرگي براي ملت ايران است، چرا كه تداعي كننده ياد و خاطره انسان‌هاي بزرگي است كه در راه ميهن شأن جان خود را ايثار كردند تا امروز ما در آرمش زندگي كنيم.
وي تصريح كرد: رزمندگان اسلام زحمات و تلاش زيادي را متحمل شدند تا خرمشهر آزاد شود و با وجود اينكه مانند دشمن تجهيزات و سلاح‌هاي آن چناني نداشتند، ولي توانستند با نيروي ايمان دشمن را شكست دهند.
موسوي مويني ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامي به سركردگي آمريكاي جنايتكار همه نوع امكانات و تجهيزات را در اختيار صدام و حزب بعث عراق قرار داده بودند تا جمهوري اسلامي ايران را نابود كنند، ولي نتوانستند به هدف شوم خود دست يابند.
امام جمعه محمديه اضافه كرد: با استقامت، ايثار و از خودگذشتگي رزمندگان و ملت دلير ما نقشه‌هاي شوم دشمن نقش برآب شد و خرمشهر به واسطه اين دلاوري‌ها و توكل بر خدا آزاد شد‌.
وي اعلام كرد: سوم خرداد يادآور دلاوري‌ها، وحدت و اتحاد ملت ايران است و اين روز به ما يادآوري مي كند كه با اين اتحاد و توكل برخدا مي‌توانيم برتمام مشكلات فائق آييم و بيش از پيش جمهوري اسلامي را در دنيا مطرح كنيم.
موسوي مويني در ادامه با اشاره به حديثي از اميرالمؤمنين در خصوص حقيقت اخلاص اظهار داشت: ظاهر و باطن گفتار با عمل انسان نبايد تفاوت داشته باشد و بايد اعمال و رفتار ما يكي باشد.
وي تاكيد كرد: فرد مسلمان بايد همساني در اعمال و رفتارش محسوس باشد و بايد در هر اقدامي كه انجام مي دهد، رضايت خدا را مدنظر قرار دهد.
انتهاي پيام،/م
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 398]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن