تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820943246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سياستمدار ژاپني : در سياست خارجي اعتمادسازي مهمتر از سود است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سياستمدار ژاپني : در سياست خارجي اعتمادسازي مهمتر از سود است
توكيو- ياسوهيرو ناكازونه سياستمدار كهنه كاري كه تجربه نخست وزيري ژاپن را نيز به مدت طولاني دارد، گفت : در روابط خارجي با ديگر كشورها ، اعتماد سازي مهمتر از سود و زيان آن است .

روزنامه يوميوري روز جمعه به نقل از ناكاسونه نوشت : محور قرار دادن سود و زيان در روابط با ديگر كشورها را نمي‌توان اصول درستي درسياست خارجي درست دانست .

به گزارش ايرنا به نقل از يوميوري ، ناكاسونه ‪ ۹۰‬ساله كه هنوز براي نخست وزيران كنوني ژاپن نقش مشاور را دارد ، در يك سخنراني براي برخي از اعضاي حزب حاكم ليبرال دمكراتيك ژاپن گفت : سياست خارجي و روابط دو كشور مختلف ، بايد بر پايه اعتماد ميان دو طرف استوار باشد.

ناكاسونه ، افزود: سياستگذاري خارجي چيزي نيست كه وزير امور خارجه به تنهايي بتواند آن را انجام دهد.

وي ، اضافه كرد: در سياستگذاري خارجي موضوع مهم آن است كه رهبر يك كشور چگونه دست خود در دست رهبر كشور ديگر گذاشته و روابطي را ايجاد كند كه در آن فضايي براي خيانت به يكديگر وجود نداشته باشد.

ناكاسانونه در اين سخنراني همچنين گفته است كه يكي از شرايط لازم براي رهبري يك كشور، آگاهي داشتن او از تاريخ و تجربه‌هاي گذشته جوامع انساني است .
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 341]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن