تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820497518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سومين همايش پل ادبي ايران و ارمنستان افتتاح مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سومين همايش پل ادبي ايران و ارمنستان افتتاح مي‌شود
خبرگزاري فارس: رضا عطوفي رايزن فرهنگي كشورمان با هاسميك بوغوسيان وزير فرهنگ ارمنستان ديدار و از وي جهت افتتاح سومين همايش «پل ادبي ايران و ارمنستان» دعوت به عمل آورد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي،در اين ديدار رايزن فرهنگي كشورمان با خانم هاسميك بوغوسيان در خصوص تمديد توافقنامه فرهنگي بين دو كشور، دعوت به حضور وزير فرهنگ ارمنستان در مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)،افتتاح نمايشگاه مشترك بحث و گفتگو كردند.
در اين ديدار رضا عطوفي رايزن فرهنگي ايران در ارمنستان ضمن تبريك به مناسبت انتصاب مجدد وي در پست وزارت فرهنگ گفت: با توجه به اينكه مدت توافقنامه فرهنگي بين دو كشور تمام گرديده است خوب است دعوتنامه قبلي را كه از رياست سابق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي به عمل آورده بوديد با عنوان رياست فعلي سازمان دكتر مصطفوي تجديد نماييد.
وي افزود: ازشما دعوت مي‌نماييم در مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) كه در آكادمي ملي علوم ارمنستان برگزار مي‌شود، حضور يافته و همايش را افتتاح كنيد.
رايزن فرهنگي كشورمان خاطرنشان كرد: اخيراً يك قسمت از مسجد كبود ايروان را به عنوان موزه دائمي صنايع دستي ايران انتخاب و امور مربوط به نمايشگاه از جمله ويترين گذاري و قراردادن تعدادي از صنايع دستي ايران را آماده كرده‌ايم و در نظر داريم كه اين نمايشگاه را به عنوان يك كار مشترك با وزارت فرهنگ جمهوري ارمنستان افتتاح و در معرض ديد عموم قرار دهيم مايلم سركار عالي نيز در مراسم افتتاح اين نمايشگاه حضور داشته باشيد.
عطوفي در رابطه با همايش‌هاي علمي اخير كه در ايران با حضور نويسندگان ارمنستان انجام پذيرفت مطالبي را بيان داشتند و اظهار داشت: كارهايي كه آغازشد و برنامه هاي اصلي نهادينه شده است و تداوم خواهد يافت.
هاسميك بوغوسيان وزير فرهنگ ارمنستان ضمن تشكر از آقاي عطوفي اظهار داشت: طبيعتاً آنچه برنامه‌ريزي شده است مي بايد ادامه و گسترش يابد و من اميدوارم با ارسال دعوت نامه و امضا توافقنامه جديد برنامه‌هاي بعدي را اجرايي نماييم و من با كمال خرسندي از رياست جديد سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي براي سفر به ارمنستان دعوت خواهم نمود.
خانم بوغوسيان اضافه كردند: تلاش خواهم كرد در برنامه‌هاي ديگري كه شما عنوان داشتيد حضور داشته باشم و در ادامه درباره جزئيات برنامه‌ها صحبت و تبادل نظر به عمل آمد.
خانم بوغوسيان افتتاح نمايشگاه دائم صنايع دستي ايران در محل مسجد كبود ايروان را بسيار با اهميت توصيف نمودند.
وزير فرهنگ ارمنستان اظهار داشت: ايران دوست ماست و ما اهميت فراواني براي اين كشور با فرهنگ قائل هستيم و آمادگي خود را براي هرگونه همكاري مشترك با رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران اعلام مي‌داريم.
انتهاي پيام/ش
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 288]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن