تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819911558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس شوراي شهر رشت:نمايندگان مردم در شوراهاي اسلامي هنوز در مديريت واحد شهري ناشناخته اند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس شوراي شهر رشت:نمايندگان مردم در شوراهاي اسلامي هنوز در مديريت واحد شهري ناشناخته اند
رشت - خبرگزاري مهر: محمدرضا قاسمي گفت: هنوز نمايندگان مردم در شوراهاي اسلامي در مديريت واحد شهري شناخته شده نيستند.

به گزارش خبرنگار مهر در رشت، قاسمي رئيس شوراي شهر رشت عصر پنجشنبه در ديدار با اعضاي شوراي شهر رشت با منتخبان مردم در مجلس هشتم، افزود: پس از 9 سال هنوز دولتمردان شوراهاي اسلامي شهر و روستا را جدي نگرفته و آن طور كه بايد و شايد اختيارات تعريف و مشخص شده در قوانين، به شوراها محول نشده است.

وي گفت: شوراها مي توانند به عنوان يك نهاد عاليه با نظارت بر مديريت شهري، اساسي ترين معضل موجود را بررسي و حل كنند اما اين مجموعه ضربه گير مسئولان شهري شده است.

قاسمي همچنين با اعلام اينكه عدم برخورداري رشت از اعتبارات ملي اساسي ترين معضل موجود اين شهر است، افزود: بدون شك با بودجه فعلي قادر به تحول اساسي در شهر رشت نخواهيم بود.

اين مقام مسئول در شوراي اسلامي شهر رشت عنوان كرد: تحقق كلانشهر شدن رشت مهمترين عامل توسعه اين شهراست كه بر ضرورت پيگيري اين مهم توسط نمايندگان مجلس هشتم تاكيد كرد.

رئيس شوراي اسلامي شهر رشت، مسئله ترافيك، مشكل زباله، نوارحفاري‌ها و عدم برخورداري از اعتبارات ملي را از جمله مهمترين مشكلات شهر رشت دانست و خواستار همدلي، تعامل و ارتباط متقابل اعضاي شورا با نمايندگان مردم شهرستان رشت و گيلان در مجلس شوراي اسلامي شد.

يكي از اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت نيز در اين ديدار گفت: نبود مديريت واحد در سطح شهر رشت مشكل بزرگي است و متاسفانه هنوز مشخص نشده است كه شهر رشت قابليت گردشگري، صنعتي يا كشاورزي دارد.

غلامرضا خاكسار افزود: سرمايه گذاران از فعاليت در اين شهر هراس دارند زيرا متولي خاصي براي رسيدگي به اين مهم وجود ندارد.

وي با اشاره به عدم برخورداري مردم برخي از مناطق رشت از آب آشاميدني سالم، سيستم فاضلاب و برق خواستار تعيين تكليف زمينهاي نسقي شد.

خاكساربا تاكيد بر ضرورت جذب سرمايه‌گذار در شهر رشت، گفت: در اين زمينه به همكاري همه دستگاههاي اجرايي استان گيلان نياز است.

رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر رشت و عضوي ديگراز شورا نيز در اين ديدار گفت: اين شورا در دوره گذشته تنها يك جلسه با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي برگزار كرد در حالي كه اين گونه نشست‌ها بسيار مهم و مشكل گشاست.

محمد حسن عاقل منش افزود: با همدلي و اولويت ‌بندي معضلات موجود مي توان براي رفع مشكلات اساسي شهروندان رشت گامهاي موثري برداشت.

وي درادامه رسيدگي به نقاط گردشگر پذير رشت از جمله بقعه خواهر امام ، مزار سردار جنگل و تالاب عينك را خواستار شد.

حجت‌الاسلام محمد حسن خواه عضو ديگر شوراي اسلامي شهر رشت نيز گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي علاوه بر تصويب قانون خوب، بايد نظارت خوبي هم داشته باشند.

نماينده مردم شهرستان رشت در مجلس هشتم نيز در اين ديدار گفت: در كشور قانون بيش از اندازه مصوب مي‌شود اما در بخش نظارت و اجرا ضعيف برخورد مي شود.

جبار كوچكي نژاد افزود: با روحيه ايثارگري، قناعت و تدبير بلند مي‌توان مشكلات را مرتفع و گيلان را به عنوان استان نمونه در كشور مطرح كرد.

حسن تاميني ديگر نماينده مردم شهرستان رشت نيز در اين ديدار گفت: هدف اصلي نمايندگان مجلس و شوراي اسلامي يكي است، همه بايد دست به دست هم داده تا كارهاي بزرگ در استان گيلان انجام شود.

تاميني با بيان اين مطلب كه منتخبان مردم شهرستان رشت در مجلس كلان نگر هستند، اظهار داشت: با برنامه ‌ريزي صحيح مي‌توان گيلان را به جايگاه ثابت رساند.

سيدعلي آقازاده ديگر نماينده مردم شهرستان رشت نيز در اين ديدار بر ضرورت تسريع در توسعه استان تاكيد كرد و گفت: بر اساس تفكر اعتقادي بايد به جلب رضايت مردم و خدمت‌ رساني بيشتر به آنان تلاش كرد.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن