تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802548265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ليگ دووميداني- تهرانرسيدن مرادي به ركورد A المپيك / آغاز ماراتن ذوب آهن - نفت و شكستن دو ركورد ملي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ليگ دووميداني- تهرانرسيدن مرادي به ركورد A المپيك / آغاز ماراتن ذوب آهن - نفت و شكستن دو ركورد ملي
مرحله نخست ليگ دووميداني باشگاههاي كشور در رده سني بزرگسالان روز گذشته با كسب يك ورودي A المپيك و شكسته شدن دو ركورد ملي در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دور جديد ليگ دووميداني باشگاههاي كشور در رده سني بزرگسالان مرد روز گذشته با حضور بيش از 200 دونده از تيم هاي مختلف باشگاهي و استاني به مدت يك روز در ورزشگاه شهيد شيرودي تهران برگزار شد.

هرچند در رقابتهاي روز گذشته دو ركورد ملي در رده سني بزرگسالان و جوانان شكسته شد و سجاد مرادي توانست در دوي 800 متر به ركورد ورودي A دست يابد اما نتوانست خاطره روز سوم خرداد ماه سال 86 را با شكسته شدن چندين ركورد ملي وكسب چند ورودي المپيك در اذهان زنده كند.

مرادي به ورودي Aالمپيك رسيد
در رقابتهاي روز گذشته سجاد مرادي دونده المپيكي ايران در دوهاي 800 و 1500 متر در حاليكه قبل از اين موفق به كسب ورودي در هر دو رشته شده بود توانست ورودي B المپيك را تبديل به ورودي A كند. وي در مسابقه روز گذشته در دوي 800 متر با زمان يك دقيقه و 45 ثانيه و 14 صدم ثانيه به مقام اول دست يافت.

مرادي با رسيدن به اين ركورد مي تواند در هر دو مسابقه 800 و 1500 متر المپيك حضور يابد. ديگر نماينده ايران در دوي 800 متر احسان مهاجر شجاعي است كه وي نيز سال گذشته در مسابقات دانشجويان جهان در تايلند ضمن كسب مدال طلا به ورودي A اين رشته دست يافته بود.

شكسته شدن دو ركورد ملي جوانان و بزرگسالان
درمسابقات روز گذشته اميرمرادي برادر كوچكتر سجاد مرادي توانست در دوي 800 متر با ثبت زمان يك دقيقه و 50 ثانيه و 89 صدم ثانيه ركورد ملي جوانان كشور را ارتقاء دهد.

در رشته 10 كيلومتر پياده روي نيز ابراهيم رحيميان با ثبت زمان 43 دقيقه و 57 ثانيه و 7 صدم ثانيه ركورد ملي اين رشته را در ايران بهبود بخشيد.

آغاز ماراتن نفت و ذوب آهن براي كسب قهرماني
چند روز قبل از آغاز رقابتهاي ليگ دووميداني باشگاههاي كشور زمزمه هاي بسياري در خصوص انصراف برخي از تيم ها شنيده مي شد . دانشگاه آزاد اسلامي دارنده مقام سوم ليگ سال 86 با داشتن بيش از 30 دونده زن و مرد يكي از تيم هايي بود كه تا ظهر روز گذشته تكليف ورزشكاران خود را مشخص نكرد.

فدراسيون دووميداني در مرحله اول ليگ دووميداني باشگاههاي كشور براي سرگردان نشدن ورزشكاران برخي از دوندگان را با نام تيم فدراسيون در مسابقات شركت داد. برخي ديگر از دوندگان نيز با نام استانهاي خود در اين رقابتها شركت كردند.

به دنبال پيگيري هاي فدراسيون، تيم دانشگاه آزاد اسلامي حضور خود را در ليگ دووميداني قطعي كرد و بزودي نيز تكليف ورزشكاران خود را براي حضور در مراحل ديگر ليگ مشخص خواهد كرد به طوريكه در رقابتهاي عصر روز گذشته برخي از ورزشكاران با نام اين تيم مسابقه خود را به پايان بردند. رايزني هاي فدراسيون براي پيوستن تيم دووميداني سايپا در اين مسابقات نتيجه نداد.

حضور كمرنگ تيم هاي ورزشي و حتي برخي از دوندگان در برخي از رشته ها از نكات منفي برگزاري اين ليگ بود به طوريكه در رشته 200 متر شاهد حضور تنها شش دونده در مسابقه بوديم اين درحالي است كه استارت خط دووميداني شيرودي با هفت دونده است!

اين رقابتها درحالي برگزار شد كه دو تيم ذوب آهن اصفهان و نفت تهران در مرحله اول اين مسابقات نتايج خوبي را بدست آوردند تا ماراتن نزديك اين دوتيم براي كسب مقام قهرماني در اين دوره از ليگ باشگاههاي كشور آغاز شود.

غيبت حدادادي و حضور برادران صميمي
از ديگر نكات جالب اين مسابقات مي توان به غيبت احسان حدادي در پرتاب ديسك به دليل سفر به رقابتهاي جايزه بزرگ هلند و حضور موفق سه برادر در اين رشته اشاره كرد. در رقابتهاي پرتاب ديسك ليگ دووميداني كشور برادران صميمي به ترتيب كوچك به بزرگ مقام هاي اول تا سوم را بدست آوردند به طوريكه محمود، محمد و عباس اول تا سوم شدند و حتي محمود صميمي ركوردي بهتر از برادر بزرگش (عباس صميمي دارنده ورودي المپيك پكن) را براي خود ثبت كرد تا جرقه هاي اميدي براي راهيابي احتمالي وي به المپيك زده شود.

ارزنده باز هم به مسابقه نرسيد
احسان مهاجر شجاعي دونده المپيكي ايران در دوي 800 متر با نظر مربي اش براي محك خوردن در دوهاي سرعتي در دوي 400 متر دويد و با كسب مقام نخست آمادگي خود را بعد از اردوي يك ماهه در سوريه به همه نشان داد.

هادي سپهرزاد بعد از ناكامي از كسب سهميه المپيك در ايتاليا با نظر پزشكان به استراحت پرداخته و تمرينات كمي را انجام مي دهد. وي در مسابقه روز گذشته در مسابقات چندگانه شركت نكرد و تنها وضعيت خودرا با پرتاب وزنه اي به ميزان 15 متر و33 سانتي متر محك زد. محمد ارزنده در پرش طول به دليل آسيب ديدگي قديمي اش باز هم نتوانست مسابقه اش را شروع كند تا اميدي براي رسيدن وي به المپيك نباشد.

رقابتهاي ليگ دووميداني باشگاههاي كشور در رده سني بزرگسالان در 5 مرحله طي شش ماهه اول سال برگزار مي شود.
مرحله سوم ليگ دووميداني باشگاههاي كشور در رده سني جوانان در بخش پسران نيز امروز جمعه سوم خرداد ماه در تهران برگزار خواهد شد.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1065]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن