تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821131452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجلاسيه اساتيد مدارس علميه قم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اجلاسيه اساتيد مدارس علميه قم برگزار شد
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: چهارمين اجلاسيه اساتيد مدارس حوزه علميه قم صبح امروز در مدرسه عالي دارالشفاء برگزار شد.
به گزارش روز جمعه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" حجت‌الاسلام‌والمسلمين مولايي با ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي مديريت امور مدارس علميه قم در سال گذشته گفت: برگزاري همايش سه روزه طلاب جديدالورود، ارائه سبد معرفتي و اطلاعاتي به آنها نشست‌هاي ماهانه و منظم مديران مدارس، دانش‌افزايي مديران مدارس، انتخاب اعضاي هيات علمي ثابت در مدارس، برگزاري مسابقه سراسري حفظ خطبه حضرت زهرا(س)، تجليل از معممين جوان، تأسيس اداره پژوهش در مديريت مدارس و ساماندهي اردوهاي تابستاني از جمله اقدامات اين مديريت در سال 86 بوده است.
مدير امور مدارس علميه قم با ارزيابي مثبت عملكرد اين مديريت افزود: با توجه به برخي مسايل، فعاليت‌ها در مجموع با توفيق نسبي همراه بوده است.
وي با اشاره به برگزاري مسابقه حفظ خطبه حضرت زهرا(س) در سراسر كشور افزود: امسال در حدود 20 هزار نفر از طلاب خواهر و برادر در حوزه‌هاي علميه در اين مسابقه شركت كردند.
در ادامه اين اجلاسيه حجت‌الاسلام افخمي با اشاره به فعاليت كميسيون آموزش و پژوهش اجلاسيه و راه‌كارهاي مدنظر اين كميسيون افزود: مباحثي چون ضرورت بازبيني متون درسي با استفاده از اساتيد مجرب، اهتمام اساتيد به تبليغ در ماه‌هاي تبليغي، تجليل از اساتيد پيشكسوت، آسيب‌شناسي ورودي و خروجي حوزه، فراهم كردن زمينه ورود طلاب سطح يك به رشته‌هاي تخصصي، بررسي روش‌هاي نوين تدوين، كم كردن تعداد طلاب در كلاس‌ها، برگزاري كارگاه‌هاي روش تدريس، آشنايي اساتيد با برخي علوم روز، كاربردي كردن برخي از مباحث درسي و آسيب‌شناسي غيبت‌هاي درسي را از مهمترين عملكردهاي اين كميسيون مي‌توان نام برد.
در ادامه حجت‌الاسلام معرفت مخبر كميسيون فرهنگي-تربيتي به تشريح عملكرد اين كميسيون پرداخت و افزود: برگزاري جلسات اخلاق ويژه اساتيد به صورت ماهانه، مشاوره در پذيرش طلاب با همكاري مركز مشاوره حوزه، حاكم شدن فضاي اخلاقي برنظام آموزش و مديريت حوزه، تدارك ديدن اردوهاي فرهنگي، تربيتي، زيارتي براي اساتيد، ارائه جزوات احاديث كاربردي در هر پايه تحصيلي، پرهيز از افراط و تفريط در مباحث اخلاقي، اهتمام به ورزش، برگزاري جلسات اخلاقي در ساعات مفيد، رعايت آداب معاشرت و ذي‌طلبگي در بين طلاب از جمله محورهاي بررسي شده توسط اين كميسيون بوده است.
خاطرنشان مي‌شود در اين مراسم از 27 نفر از اساتيد برگزيده مدارس علميه قم با اهداء جوايزي تجليل به عمل آمد./02/120
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 406]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن