تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821087900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پتريوس از احتمال كاهش نظاميان آمريكا در عراق خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پتريوس از احتمال كاهش نظاميان آمريكا در عراق خبر داد
فرمانده نيروهاي آمريكايي در خاورميانه امروز گفت كه وي احتمال دارد پيش از ترك پست خود در ماه سپتامبر، توصيه به خروج تعدادي از سربازان آمريكايي از عراق كند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري فرانسه، "ديويد پتريوس" در سخناني در جمع سناتورهاي آمريكايي اظهار داشت: من عقيده دارم كه مي توانم براي كاهش تعدادي ديگر از نيروهاي نظامي در عراق توصيه كنم.

وي افزود: منظور من، كاهش يك تيپ هجومي - 4000 هزار نفري - يا يك گروه زيادي از سربازان نيست، اما شايد اين كار در سطح كم امكان پذير باشد.

حدود 155 هزار سرباز آمريكايي در حال حاضر در عراق حضور دارند.

اين ژنرال چهار ستاره آمريكايي در ماه آوريل دستور به توقف كاهش نيروهاي آمريكايي در عراق داده بود تا بتواند وضعيت را مورد بررسي قرار دهد.

پتريوس در ادامه گفت: خشونت ها در عراق در هفته گذشته به پايين ترين سطح خود در چهار سال گذشته رسيده بود.

اين درحالي است كه اين ژنرال آمريكايي كه قرار است مقام وي به عنوان فرمانده نيروهاي مركزي آمريكا در خاورميانه از سوي سنا مورد تاييد قرار گيرد، به بوش توصيه كرده كه نيروهاي اضافي را - 30 هزار نفر - كه به پيشنهاد وي و ديگر همكارانش سال گذشته درعراق مستقر شدند تا ماه ژوئيه از عراق خارج كند، اما از كاهش بيشتر آنها خودداري نمايد كه گفته مي شود اين پيشنهاد مورد موافقت بوش قرار گرفته است.

لازم به ذكر است مجلس نمايندگان آمريكا كه بيشتر آنها را دموكراتها تشكيل مي دهند؛ اخيرا طرح غيرالزام آوري را با هدف خروج نظاميان آمريكايي از عراق در دسامبر سال آينده تصويب كرد.

اين طرح با موافقت 224 نماينده در برابر 196 نفر ديگر به تصويب رسيد.اين طرح غيرالزام آور و بدين معني است كه جرج بوش رئيس جمهوري آمريكا مي تواند آن را وتو كند.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن