تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820525038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مزار شهداي آزادسازي خرمشهر در هرمزگان غبارروبي و عطر افشاني شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مزار شهداي آزادسازي خرمشهر در هرمزگان غبارروبي و عطر افشاني شد
داخلي. اجتماعي. دفاع مقدس. سوم خرداد.

مزار شهداي عمليات بيت‌المقدس به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر،عصر پنچشنبه در استان هرمزگان غبارروبي ، عطرافشاني و گلباران شد.

به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي دراين آيين معنوي كه خانواده‌هاي معظم شهدا، ايثارگران ،جانبازان ، همرزمان،مسوولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند با آرمان‌هاي امام و شهدا تجديد ميثاق شد.

گلزارشهداي بندرعباس امروز شاهد اين آيين باشكوه‌براي تجديدخاطره‌ياراني كه ‪ ۲۶‬سال پيش درچنين روزي دوشادوش هم در برابر صف دشمن بويژه رژيم بعث عراق ايستادند، بود.

آيين‌هاي قرآن خواني ، فاتحه‌خواني،ديدار باياران عمليات بزرگ فتح خرمشهر و ياد شهداوجانبازان وبازگويي آنها به خانواده‌هاشان ونشستن بربالاي سرشهدا و حرف زدن با آنها صحنه به يادمادني بود.

رييس بنياد شهيد وايثارگران هرمزگان گفت:دراين عمليات پيروزمندانه كه از ‪۱۰‬ارديبشهت تا سوم خرداد سال‪۶۱‬به‌مدت ‪ ۲۴‬روزبطول‌انجاميد ‪ ۶۹‬تن ازبهترين فرزندان اين استان به شهادت رسيدند و ‪ ۱۸‬نفر نيز جانباز شدند.

اسحاق دستگزين افزود: بيش از نيمي از اين شهدا مربوط به شهر بندرعباس هستند كه براساس وظيفه و بصورت بسيجي دراين عمليات شركت داشتند و دين خود رابه نظام ادا كردند.

وي بيان كرد: تنها دريك روز ما ‪ ۳۴‬شهيد اين عمليات رابر روي دستان همين مردم كه از وفادارترين انسانها به اين انقلاب هستند تشييع كرديم وبه خاك سپرديم.

اين آيين بابرگزاري سوگواري و مداحي به مناسبت ايام فاطميه‌پايان‌يافت.ك/‪۳‬ ‪۶۷۵/۶۶۷/۶۶۸‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 517]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن