تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804547508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهروندان بروجردي: خرمشهر، فرهنگ نامه ايثار و مقاومت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شهروندان بروجردي: خرمشهر، فرهنگ نامه ايثار و مقاومت است
داخلي. اجتماعي. دفاع مقدس. سوم خرداد.

جمعي از مردم و مسوولان بروجرد مي‌گويند: خرمشهر سرزمين خاطره‌ها، فرهنگ - نامه‌اي از واژگان زيبا همچون عشق، ايثار، ايمان، مقاومت و شهامت است.

اين عده روز پنجشنبه در آستانه سالروز آزادي خونين شهر در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزودند: خرمشهر مهد پرورش انسانهايي بزرگ و حماسه‌ساز و نقطه عطفي در تاريخ افتخارات ايران است.

يك دانشجوي بروجردي گفت: نام بلند و پرآوازه خرمشهر همواره همچون نگيني بر تاريخ پرافتخار ايران اسلامي مي‌درخشد.

آزاده كردي افزود: اكنون به بركت پيروزي و مقاومت رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس همه قشرهاي مختلف جامعه زن، مرد، پير و جوان با هر گرايش و تفكري از اين افتخار بزرگ سربلند و مغرور هستند.

وي اظهارداشت: بدون شك سوم خرداد ماه مصادف با آزادسازي شهر خرمشهر در تاريخ پر افتخار ملت ايران اسلامي حماسه‌اي پرغرور را ثبت كرده كه روزي شادي بخش است.

معاونت پرورشي آموزش و پرورش بروجرد گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس ملت ايران و رزمندگان جان بركف شجاعانه در برابر ظلم و زورگويي دشمنان ايستادند و استقلال، آزادي و امنيت را براي اين كشور به ارمغان آوردند.

علي شجاعي افزود: در آن روزهاي پر از حماسه و ايثار ملت شجاع ايران با تكيه بر نيروي ايمان و بهره‌گيري از رهنمودهاي معمار بزرگ انقلاب راه استقلال و رهايي از استبداد را طي كردند و با تقديم هزاران شهيد از اين آزمون بزرگ سربلند بيرون آمدند.

وي اظهارداشت: در آن روزها فرزندان يك ملت جنگيدند تا امروز فرزندان در كنار ديگر حماسه‌هاي تاريخي كشور از حماسه دفاع مقدس پدران خود به گفت و گو بنشينند و بر خود ببالند.

مسوول تبليغات اسلامي بروجرد گفت: سوم خرداد از روزهايي است كه راويان تاريخ و داستان نويسان در داستانهاي خود سينه به سينه به آن مي‌بالند و درس جوانمردي و استقامت و پيروزي را به نسلهاي ديگر مي‌آموزند.

حجت‌الاسلام قربان حكمتي افزود: سوم خرداد روز بزرگ آزادي است كه ملت ايران و جوانان شجاع و غيرتمند آن در سايه رهنمودهاي پير فرزانه انقلاب اسلامي با ايثار جان در راه وطن دفاع كردند.

وي گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس ملت ايران، ترك، لر، بلوچ ، عرب و فارس يك دل، شهادت را به جان خريدند و دشمن قسم خورده را از سرزمين خود بيرون راندند.

وي اظهارداشت: امروز همه دنيا به خوبي مي‌داند كه ملت قهرمان ايران آنگاه كه پاي تماميت ارضي، استقلال، بود و نبود و دفاع از خاك ميهن به ميان آيد، حساب جداگانه‌اي باز مي‌كنند.

رييس شوراي اسلامي بروجرد گفت: ايراني بارها به اثبات رسانده كه به‌رغم همه مشكلات در دفاع از ميهن و سرزمين اسلامي خود در هر سن و لباس و با هر وسيله تا آخرين نفس در پاسداري از شرف و عزت و سربلندي و تماميت ارضي و حاكميت ملي خود مي‌ايستد.

عليرضا مرادي افزود: ملت ايران از حضرت امام خميني (ره) سيدالشهدا (ع) درس چگونه زيستن و استقامت در برابر ظلم را به خوبي ياد گرفته و در دفاع از شرف كشور يكدل و يك زبان همچون كوه در برابر دشمن متجاوز خواهند ايستاد.

وي آزادسازي خرمشهر بعد از ‪ ۱۹‬ماه اسارت به همت ايثارگران اسلام در سوم خرداد ماه سال ‪ ۶۱‬را بيانگر اعتقادات قلبي اين ملت به اسلام و انقلاب و اتحاد و وحدت كلمه عنوان كرد.ك/‪۴‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 335]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن