تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804514885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جانشين فرمانده كل ارتش:آماده ايم تا حماسه اي مثل فتح خرمشهر خلق كنيم/ ملت‌هاي مسلمان و آزاديخواهان جهان حامي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جانشين فرمانده كل ارتش:آماده ايم تا حماسه اي مثل فتح خرمشهر خلق كنيم/ ملت‌هاي مسلمان و آزاديخواهان جهان حامي ايران
اميرسرتيپ آشتياني با اشاره به آمادگي هاي نيروهاي مسلح كشورمان گفت: بيش از هر زمان ديگر آمادگي داريم كه غرور احمقانه دشمن و محاسبات كم‌خردانه او را با تمام قوا بشكنيم و حماسه‌اي ديگر مانند حماسه فتح خرمشهر را خلق كنيم.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ اميرسرتيپ محمدرضا آشتياني جانشين فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي درمراسم صبحگاه مشترك ارتش گفت: ملت ايران،ملتي صلح ‌طلب،‌ ولايت‌ محور و اصول‌گرا است.

وي ادامه داد: ملت‌هاي مسلمان و همه آزادي خواهان جهان حامي ايران هستند و ما امروز داراي جايگاه ويژ‌ه‌اي در جهان هستيم.

جانشين فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينكه ايران خواهان امنيتي پايدار در خاورميانه است، اظهار داشت: ما با هر كس كه با ما و امنيت ملي ما در تعارض باشد، به شدت برخورد خواهيم كرد.

جانشين فرمانده كل ارتش با گراميداشت سالروز آزادي خرمشهر در عمليات بيت المقدس گفت: ما اردات و احساسات خود را به ساحت پرصلابت مرداني اعلام مي‌داريم كه با ايثار جان، اين حماسه بزرگ را خلق و در جهت استقلال و تماميت ارضي كشور همت كردند.

آشتياني در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به ويژگي هاي عمليات بيت المقدس در سال 1361 گفت: از جمله مهمترين ويژگي ‌هاي اين عمليات، انسجام و يكپارچكي رزمندگان اسلام وعنايت و لطف الهي، همچنين تحقق وعده الهي مبني بر پيروزي حق بر باطل بود كه در نهايت باعث پيروزي رزمندگان اسلام شد.

جانشين فرمانده كل ارتش ادامه داد در آن شرايط سخت،‌ عمليات بيت‌المقدس با تشكيل 4 قرارگاه فتح ، نصر ،‌ قدس و فجر هدايت شد و نيروهاي غيور ارتش،‌ سپاه و بسيج در اين عمليات حماسه‌ها خلق كردند و خداوند به مناسبت اين ايمان و همدلي لطف خود را شامل حال رزمندگان ما كرد، در آن زمان دشمن فكر نمي‌كرد روزي خرمشهر را از دست بدهد و ما بتوانيم آن را آزاد كنيم؛ ولي اين تحقق وعده الهي بود.

اميرسرتيپ آشتياني با اشاره به آمادگي هاي روحي و معنوي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: همان طور كه در كلام امام راحل و سخن شهيد سپهبد صياد شيرازي شنيده ‌ايم،‌ خرمشهر را خدا آزاد كرد و اين چيزي نبود جز باور ما به عنايت الهي و امدادهاي غيبي؛ آن چه هم‌ اكنون نيز ارتش جمهوري اسلامي ايران از آن برخوردار است.

امير سرتيپ آشتياني تصريح كرد: دشمن،‌ متحير وحدت،‌ يكپارچگي و اراده ملت عظيم ما در احقاق حقوق خود مي باشد.

جانشين فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران با بيان اين كه ما هم اكنون در نيروي زميني ارتش اين آمادگي را داريم كه در سرتاسر كشور مقدسمان به دفاع از مرزها بپردازيم، افزود: در نيروي هوايي نيز خلبانان غيور و تجهيزات ما اين امكان را به ما داده است كه فضاي امني را براي كشور عزيزمان ايجاد كنيم. همچنين با سيطره كاملي كه بر آب‌هاي نيلگون خليج‌ فارس و درياي عمان داريم، امكان همه‌گونه ابتكاري را از دشمن سلب مي‌كنيم.

آشتياني تاكيد كرد: ما در ادامه مسير حق ‌طلبان تاريخ و تاريخ ‌سازان سوم خرداد، دست بر قبضه شمشير و نگاه در نگاه مقتدا و رهبرعزيزمان داريم و بيش ازهر زمان ديگر آمادگي داريم كه غرور احمقانه دشمن و محاسبات كم‌خردانه او را با تمام قوا بشكنيم و حماسه‌اي ديگر مانند حماسه فتح خرمشهر را خلق كنيم.

دراين مراسم كه خانواده ها و يادگاران شهداي عمليات بيت المقدس نيز حضور داشتند، جانشين فرمانده كل ارتش گفت:ما به ياري خدا سرنوشت دشمن را به گونه‌اي رقم خواهيم زد كه مايه عبرت آيندگان و تاسف و پيشيماني دشمنان باشد و اين عزم و اراده در ادامه فداكاري‌ها و از جان‌گذشتگي‌هايي است كه پيشكسوتان ما در آن عمليات بزرگ انجام دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، امير سرتيپ محمد‌رضا آشتياني در حاشيه مراسم صبحگاه ارتش، در جمع خبرنگاران فتح خرمشهر را يك نقطه عطف در تاريخ جنگ تحميلي توصيف كرد و گفت: پس از فتح خرمشهر آن استراتژي ما تغيير كرد و به شكل ديگري جنگ را ادامه داديم.

جانشين فرماندهي كل ارتش جمهوري اسلامي با اشاره به تجارب گرانبهاي سالهاي دفاع مقدس براي نيروهاي مسلح ايران گفت: امروز سال‌هاي سال است كه با تجربيات به دست آمده از هشت سال دفاع مقدس، رصد كردن كليه عمليات‌هاي نظامي در كل دنيا و همچنين با امكانات و تجهيزاتي كه خودمان توليد مي‌كنيم‌، ‌آمادگي كامل داريم.

وي گفت: نيروهاي مسلح ما بخاطر اين آمادگي ها همواره در اذهان كارشناسان نظامي دنيا، تحسين مي‌شوند.

اميرسرتيپ آشتياني درپايان سخنانش گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران ارتشي پا در ركاب،‌ استوار، با انگيزه و شهادت ‌طلب است و هر كس به هر شكلي بخواهد به كشور ما لطمه وارد و شيطنت و ماجراجويي كند قطعاً با وي برخورد مي‌كنيم و نه فقط او بلكه دنيا هزينه ‌اي بسيار سنگين را پرداخت خواهد كرد.

جانشين فرماندهي كل ارتش با اشاره جنگ رواني كشورهاي غربي و آمريكا عليه كشورمان گفت:بحث‌هايي كه مطرح مي‌كنند و لفاظي‌هايي ‌كه انجام مي‌دهند، بيشتر جنبه عمليات رواني دارد تا پرستيژ خود را حفظ كنند.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 329]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن