تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813087773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرحوزه علميه قم:فتخ خرمشهر نماد استقامت و پايداري ملت ايران بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديرحوزه علميه قم:فتخ خرمشهر نماد استقامت و پايداري ملت ايران بود
داخلي. اجتماعي. دفاع مقدس. سوم خرداد.

مدير حوزه علميه قم بااشاره به اينكه فتح خرمشهر نماد استقامت، پايداري ملت ايران بود، گفت: رزمندگان اسلام درعمليات بيت‌المقدس ضربه جبران ناپذيري بر پيكر دشمنان وارد كردند.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد هاشم حسيني بوشهري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا خاطرنشان كرد: فتح خرمشهر از روزهاي به ياد ماندني و شيرين در تاريخ انقلاب اسلامي ايران است كه به عنوان نماد مقاومت و استواري و به نام ملت ايران، امام راحل ونيروهاي مسلح وبسيجيان ما به ثبت رسيده است.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم اظهار داشت: وحدت و انسجام ملت ايران، رهبري هاي شجاعانه حضرت امام (ره)،اخلاص و ايمان رزمندگان اسلام بيشترين نقش را در پيروزي رزمندگان اسلام و فتح خرمشهر داشته است.

حسيني بوشهري گفت: جنگ با عراق، جنگ با ابرقدرتها و كشورهاي مستكبر جهان بود ولي ما در پرتو معارف اسلام و روحيه شهادت طلبي و ايثار جوانان و مردم فداكار ايران در اين جنگ نابرابر پيروز شديم.

مدير حوزه علميه قم ادامه داد: بايد روز آزادسازي خرمشهر به عنوان نماد قدرت و اقتدار ايران اسلامي در تاريخ ثبت و از حماسه سازان آن عمليات نيز تكريم و تجليل شود.

حسيني بوشهري اظهار داشت: فتح خرمشهر بايد به عنوان متن درسي دانش آموزان ما تبديل شود كه آنها با درخشش و حماسه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

وي تصريح كرد: ايران اسلامي آن روز تجهيزات و امكانات اندكي در اختيار داشت ولي در برابر نقشه‌هايي كه دشمنان داشتند با اين امكانات بسيار در مقابل همه آنها ايستاد.

حسيني بوشهري ادامه داد: مسوولان بايد براي ترويج فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي در كشور تلاش نمايند.

وي با اشاره به اينكه ايثار و از خودگذشتگي درجبهه هاي جنگ موج مي‌زد، گفت: امروز كه دشمنان با نقشه هاي مختلف براي ضربه زدن به نظام وانقلاب تلاش مي‌كنند بايد فرهنگ ايثار و شهادت طلبي در كشور ترويج شود. ك/‪۳‬ ‪۵۴۸/۵۵۰/۷۴۰۱‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 452]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن