تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813222209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خوابگاه بيماران خاص خراسان شمالي در بجنورد احداث مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خوابگاه بيماران خاص خراسان شمالي در بجنورد احداث مي شود
بجنورد - خبرگزاري مهر: معاون سياسي و امنيتي استاندار خراسان شمالي گفت: يكهزار و 200 متر زمين براي ساخت خوابگاه ويژه بيماران خاص در استان خاص از طريق سازمان مسكن و شهرسازي اختصاص يافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدابراهيم كاظمي عصر امروز در كارگروه اجتماعي خراسان شمالي افزود: بيماران خاص در اين خوابگاه كه به امكانات مورد نياز نيز تجهيز مي شوند، مي توانند براي اقامت موقت براي درمان استفاده نمايند.

وي خاطرنشان كرد: در شرايط فعلي بيماران خاصي كه از شهرستانها براي مداوا به مركز استان خراسان شمالي مراجعه مي كنند، براي اقامت شبانه جهت پيگيري درمان با مشكل مواجه هستند.

رئيس كارگروه اجتماعي استان خراسان شمالي گفت: سازمان مسكن و شهرسازي استان بنا به درخواست كارگروه اجتماعي زمين مورد نياز را براي ساخت خوابگاه بيماران خاص تامين كرده است.

كاظمي افزود: خوابگاه بيماران خاص از محل اعتبار استاني و ملي ساخته و تجهيز مي شود تا بيماران بتوانند با اقامت در اين خوابگاهها پيگير درمان خود شوند.

وي يادآور شد: بخشي از زمين اختصاص سالن ورزشي نيز مناسب با امكانات ورزشي ساخته مي شود و در اختيار بيماران خاص قرار مي گيرد و بنياد بيمارن خاص استان مي تواند از اين امكانات براي بيماران اين بخش استفاده نمايد.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 407]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن