تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815532839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شايد فسخ كنم، بروم اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: شايد فسخ كنم، بروم اروپا


فوتبال- همشهري امارات:
در حالي كه ايمان مبعلي به روزنامه همشهري امارات گفته بود كه با الوصل تمام كرده و قرارداد بسته، ديروز اعلام كرد كه هنوز اين موضوع قطعي نشده است!

«با تيم الوصل به توافقات اوليه رسيده‌ام و توافقات نهايي و امضا قرارداد را به بعد از پايان ليگ امارات موكول كرده‌ام كه انشاءالله بعد از قهرماني در ليگ قرارداد خود را با آنها ثبت خواهم كرد.» اما سايت رسمي باشگاه الوصل هم اعلام كرد كه اين بازيكن ايراني قرارداد خود را رسما امضا كرده و يكجورهايي همه چيز تمام است.

ايمان البته يك حرف جالبي مي‌زند. او به همشهري امارات مي‌گويد: «قراردادم جوري بسته شده كه اگر يك پيشنهاد خوب اروپايي داشته باشم مي‌توانم آن را فسخ كنم.» مبعلي در ابتدا و اواسط فصل اعلام كرد كه دوست دارد راهي اروپا شود. اين تمايل زماني آشكار شد كه او اعلام كرد حتي حاضر است با بستن يك قرارداد مالي پايين راهي اروپا شود. امروز هم ايمان هنوز اينان تمايل را حفظ كرده و خيلي دوست دارد كه فصل بعد را در قاره سبز توپ بزند: «مدير برنامه‌هايم در اين زمينه مذاكراتي انجام داده. ولي هنوز هيچ چيز مشخص نيست. اما در اين شك نكنيد كه اگر يك پيشنهاد خوب به دستم برسد قراردادم را با تيم الوصل فسخ مي‌كنم و به اروپا مي‌روم.» ظاهرا يك خبرهايي هم هست.
ايمان هم اين را تائيد مي‌كند و مي‌گويد: «پيشنهاداتي وجود دارد. ولي هنوز خيلي جدي نشده. مدير برنامه‌هايم دارد با باشگاه‌هاي مورد نظر مذاكرات لازم را انجام مي‌دهد. من خيلي دوست دارم كه در اروپا بازي كنم. به هر حال اين آرزوي هر بازيكني است.» حتي يك هفته پيش يكي از سايت‌هاي ايتاليايي زبان خبر داد كه ايمان مبعلي از سوي باشگاه بزرگ رم پيشنهاد دارد. روز بعد هم يكي از سايت‌هاي داخلي با انتشار اين خبر از قول ايمان نوشت كه براي او افتخار است كه در اين تيم ايتاليايي بازي كند. ايمان وقتي اين را مي‌شنود كمي تعجب مي‌كند و مي‌گويد: «اصلا صحت ندارد.

من در اين مدت با هيچكس حرف نزده‌ام.» او درباره اين شايعه مي‌گويد: «من از تيم رم هيچ پيشنهادي ندارم. رم تيم خيلي بزرگي است.» گفته مي‌شود كه پيشنهاد اروپايي ايمان از كشور فرانسه است و تيم سوشو. ايمان در اين باره مي‌گويد: «خيلي در جريان نيستم. مدير برنامه‌هايم اين قضيه را پيگيري مي‌كند.» مبعلي در پاسخ به اين سئوال كه چرا مي‌خواهد از تيم الشباب برود، مي‌گويد: «من سه فصل خوب را در تيم الشباب سپري كردم و در شرايط خوبي هم از اين تيم جدا مي‌شوم. من از همان ابتدا فصل اين را گفته بودم كه در پايان فصل از اين تيم خواهم رفت و خوشحالم كه اين تيم را در اوج و به احتمال زياد با رسيدن به قهرماني ترك خواهم كرد.» ايمان خيلي دوست داشت كه در اين روزهاي مهم به تيم ملي هم دعوت شود.

مبعلي حتي پيش‌بيني مي‌كرد كه به اردوي تيم ملي دعوت شود ولي اين اتفاق رخ نداد. «من دوست داشتم دعوت شوم ولي به هر حال اين تصميمي است كه مربي تيم ملي مي‌گيرد.» اما در اينكه ايمان مبعلي اين روزها يكي از ستاره‌هاي دوري الامارات است، شكي وجود ندارد. او حتي اين شانس را دارد كه با قهرماني تيم الشباب در دوري الامارات يكي از بهترين بازيكنان فصل معرف شود. اما علي دايي ترجيح داد كه اين بازيكن طراح را دعوت نكند. «من در اين سال‌ها به دور بودن از تيم ملي عادت كرده‌ام. در گذشته هم چند بار دعوت نشدم. ولي اين را در نظر بگيريد كه هيچوقت انگيزه‌ام را از دست ندادم. اين بار هم به تصميم مربي تيم ملي احترام مي‌گذارم و سعي مي‌كنم جوري كار كنم كه مربي تيم ملي در اردوهاي بعدي مرا دعوت كند.» ايمان در اين باره توضيحات بيشتري هم مي‌دهد: «من يك بازيكن حرفه‌اي هستم و بي‌شك حرفه‌اي هم فكر مي‌كنم. اين را آموخته‌ام كه در كار مربي چه باشگاهي و چه ملي دخالتي نكنم چرا كه اين وظيفه يك فوتباليست نيست كه در امر مربيگري دخالت داشته باشد. كارشناسان و فوتبالدوستان هميشه حامي من بوده‌اند اما بي‌شك علي دايي فاكتورهاي خاص خودش را براي انتخاب بازيكنان تيم ملي دارد كه همه بايد به آن به احترام بنگرند.

من در ليست اوليه دايي بودم اما در آن شرايط شانسي براي آزمايش و نشان دادن توانايي‌هايم نداشتم.» اما حضور ايمان مقابل امارات خيلي مي‌توانست به تيم ملي كمك كند. به هر حال او سال‌هاست كه در امارات بازي مي‌كند و با سبك بازي آنها آشناست. ايمان درباره تيم ملي امارات مي‌گويد: «تيم ملي امارات با هدايت برنو متسو كه مدت زيادي بر روي اين تيم كار كرده است حسابي متحول شده و تيم ايران نبايد اين تيم را دست كم بگيرد. به نظر من تيم‌هاي ايران و امارات از شانس‌هاي اصلي اين گروه براي صعود به مرحله بعد هستند.»

تاريخ درج: 1 خرداد 1387 ساعت 12:25 تاريخ تاييد: 1 خرداد 1387 ساعت 22:43 تاريخ به روز رساني: 1 خرداد 1387 ساعت 22:18
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 323]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن