تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819474839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در غياب سفير؛ كاردار سوئيس حافظ منافع آمريكا در تهران به وزارت خارجه احضار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در غياب سفير؛ كاردار سوئيس حافظ منافع آمريكا در تهران به وزارت خارجه احضار شد
تهران - خبرگزاري ايسكانيوز:كاردار سوييس در تهران در غياب سفير اين كشور به عنوان حافظ منافع آمريكا روز چهارشنبه به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شديد جمهوري اسلامي ايران به فعاليت آزادانه يك گروهك تروريستي و ضدانقلاب در آمريكا كه در انفجار شيراز نيز دست داشته به وي ابلاغ شد.
به گزارش خبرگزاري ايسكانيوز، مديركل آمريكاي وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران در اين ملاقات گفت: بنابر اسناد و مدارك متقن و غيرقابل انكار، يك شبكه تروريستي كه در انفجار حسينيه سيدالشهداء شيراز دست داشته و قصد انجام اقدامات تروريستي ديگري در داخل ايران را نيز داشته است، توسط يك گروهك ضدانقلاب مقيم آمريكا هدايت و پشتيباني مي‌شود.
وي افزود: اين گروهك ضدانقلاب از داخل خاك آمريكا و با استفاده از امكانات رسانه ‌اي و اينترنت اقدام به جذب تروريست‌ها، تامين مالي، آموزش و اعزام آنها به داخل ايران كرده و رسما نيز مسووليت اين انفجار و ديگر اقدامات تروريستي را برعهده گرفته است.
مديركل آمريكاي وزارت امورخارجه ضمن تاكيد بر اينكه مسووليت كشته شدن مردم بيگناه كشورمان و كليه اقدامات تروريستي اين گروه متوجه دولت آمريكاست، اين رويكرد آمريكا را نقض مفاد بيانيه الجزاير خواند.
وي از دولت آمريكا خواست تا به وظايف و تعهدات بين‌المللي خود در امر مقابله و مبارزه واقعي با تروريسم عمل كرده و ضمن برخورد قانوني با اقدامات و فعاليت‌هاي تروريستي اين گروهك ضدانقلاب در آمريكا، عوامل و رهبران آن را جهت اجراي عدالت تحويل جمهوري اسلامي ايران كند.
به گزارش ايسكانيوز، دراين ملاقات همچنين بخشي ازاسناد ومدارك مربوط به فعاليت‌هاي تروريستي اين گروهك جهت ارايه به مراجع مربوطه آمريكايي، تحويل كاردار سوييس شد.
كاردار سوييس تاكيد كرد: نقطه‌نظرات مقامات ايراني را در اين رابطه به اطلاع مقامات آمريكايي خواهد رساند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 263]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن