تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815065050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس قوه قضاييه:براي پياده كردن سياست هاي اصل 44 بايد حرف هاي شعاري را كنار گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس قوه قضاييه:براي پياده كردن سياست هاي اصل 44 بايد حرف هاي شعاري را كنار گذاشت
آيت الله هاشمي شاهرودي ضمن تاكيد بر تلاش مديران براي شناسايي ورفع ضعف هاي ساختاري و اداري اظهارداشت: اگر بدنبال پياده كردن سياست هاي اصل 44 ورهنمودهاي مقام معظم رهبري هستيم بايد ديدگاهها را عوض كنيم .

به گزارش خبرنگار اعزامي مهر آيت الله هاشمي شاهرودي بعدازظهر امروز در جلسه شوراي اداري استان با تاكيد بر اينكه همه مسئولان ومديران در همه رده ها بايد با احساس مسئوليت و نظام مقدس جمهوري اسلامي خدمت كنند افزود: بايد خودمان را با شاخص هاي اسلامي و قرآني و الهي و آنچه در قانون اساسي آمده تطبيق دهيم.

وي افزود: مديريت اسلامي و مدير شدن مسئله مهمي است كه اگر خوب انجام شود بزرگترين افتخار است و هيچ مقام و منزلتي به اين اندازه نيست.

رئيس قوه قضائيه گفت: اگر خلاف سياست ها ورويه هاي امام (ره) و مقام معظم رهبري و سيره پيامبر (ص) عمل كنيم، مسئول هستيم.

آيت الله هاشمي شاهرودي بر تسريع كار مردم تاكيد كرد و گفت: بايد بدنبال راهكارهاي قانوني باشيم تا در كار مردم تسريع ايجاد شود و در كنار اين امر كوتاه كردن فرآيند مديريت نيز بايد مورد توجه جدي تر قرار گيرد.

وي تصريح كرد: مقررات و ساختارهاي اداري براي تسهيل و تسريع است اما برخي مواقع اين هدف را غلط برداشت مي كنيم.

رئيس قوه قضائيه با تاكيد براينكه مديريت اسلامي بايد آسان ، سريع و بدون اطاله باشد و اين نشان از مديريت موفق است،افزود: بسياري از اطاله هاي دادرسي به يك استعلام بر مي گردد و در واقع انجام يك استعلام ماهها به طول مي انجامد و اين يك ضعف است در حالي كه در دنيا امروز اين مسائل علاج شده است.

وي با تاكيد بر اينكه بايد بدنبال اصلاح ساختارها و تكنيك هاي اداري و به روز كردن آن باشيم افزود:مديري كارش اين نيست كه طبق يك دستورالعمل اقدام كند بلكه مدير بايد روح مديريتي را مد نظر قرار دهد و بر اساس تاكيدات قانون اساسي و اهداف عالي نظام جمهوري اسلامي عمل كند.

رئيس قوه قضائيه بر اهميت بحث سرمايه گذاري اشاره كرد و گفت: در بحث راهكارهاي توسعه اقتصادي و اجتماعي جذب سرمايه بسيار حائز اهميت است و بايد حائز اهميت جدي قرار گيرد.

آيت الله هاشمي شاهرودي از بكارگيري ظرفيت هاي موجود توسط بخش خصوصي تاكيد كرد و افزود: ثروت هاي عظيمي در كشور وجود دارد كه مورد توجه قرار نگرفته و قرار نمي گيرد.

وي بر امر سرمايه گذاري در جذب توريست تاكيد كردو گفت: اگر از آنچه در كشورمان وجود دارد واز امكانات خام گردشگري استفاده كنيم در گردشگري و جذب توريسم بسيار موفق خواهيم بود.

رئيس قوه قضائيه تاكيد كرد: مديران بايد ضعف هاي ساختاري و اداري را شناسايي و در صدد رفع آن باشند.

آيت الله هاشمي شاهرودي درپايان خاطرنشان كرد: اگر بدنبال پياده كردن سياست هاي اصل 44 ورهنمودهاي مقام معظم رهبري هستيم بايد ديدگاهها را عوض كنيم و موانع را برطرف و حرف هاي شعاري را كنار بگذاريم.

در اين مراسم استاندار كردستان نيز در اين مراسم گفت: مردم كردستان با حضور جانانه در صحنه هاي انقلاب بسياري از فتنه ها را در نطفه خفه كردند و اگر مشاركت همه جانبه مردم در برقراري امنيت كه ركن اساسي توسعه پايدار است، نبود امروز شاهد امنيت پايدار نبوديم.

نجار تصريح كرد: جمهوري اسلامي به بركت انقلاب توانسته نظام قضايي در همه ابعاد با تكيه به دين اسلام پايه ريزي كند.

وي تصريح كرد: مسائل فرهنگي در دولت نهم مورد توجه جدي قرار گرفته است و زيربناي اين مسائل بحث سواد است كه بايد گفت ميزان سواد در بدو انقلاب در استان كردستان 20 درصد بوده اما امروز به 82 درصد ارتقا يافته است.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 266]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن