تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803896681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرلشگر فيروزآبادي :سوم خرداد نماد پيروزي همبستگي ايران اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سرلشگر فيروزآبادي :سوم خرداد نماد پيروزي همبستگي ايران اسلامي است
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در آستانه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ضمن تبريك و گراميداشت آن حماسه بزرگ، خواستار خيزش عمومي عليه قدرت هاي سلطه گر شد.

به گزارش خبرگزاري مهر سردار سرلشكر بسيجي دكتر سيد حسن فيروزآبادي اظهار داشت : در جريان عمليات بيت المقدس و بازپس گيري خرمشهر، كمر آمريكا به عنوان عامل اصلي بروز جنگ و تشويق صدام براي حمله به جمهوري اسلامي ايران شكست.

وي افزود: برنامه ريزي صحيح و هوشمندانه، نوآوري و ابتكار، حضور بسيج مردمي، شجاعت و شهامت، ايثار و از خود گذشتگي ، وحدت و يكدلي و قبل از همه توكل و اعتماد به خداي متعال و باور به پيروزي حق بر باطل، رمز اصلي پيروزي بزرگ سوم خرداد به شمار مي آيد.

عضو شوراي عالي امنيت ملي كشور درباره تفاوت جشن سوم خرداد سال جاري مردم ايران با سال هاي گذشته اظهار داشت: تفاوت جشن امسال سوم خرداد ملت پيروز ايران اسلامي با سال هاي گذشته در آن است كه جشن پيروزي ما همزمان شده است، با دومين شكست بزرگ آمريكا و رژيم صهيونيستي در لبنان و اين سرآغاز همان نويدي است كه مي گوييم آمريكا و اسرائيل در سراشيبي سقوط قرار گرفته اند.

فيروزآبادي پيرامون حضور نيروهاي نظامي در منطقه گفت: اوضاع منطقه با وجود حضور بيش از 160 هزار نيروي نظامي بيگانه، به هيچ وجه در راستاي برنامه ها و خواست آمريكا و برخي سلطه گران اروپايي نيست و از اين حيث منطقه آبستن رويدادهاي جديدي به نفع جهان اسلام و صاحبان اصلي منطقه مي باشد.

وي افزود : مردم عراق و دولتمردان اين كشور به اين مسئله مهم عنايت داشته باشند كه آمريكايي ها قطعا بايد از خاك عراق خارج شوند.

دكتر فيروزابادي اظهار داشت: براي داشتن دنيايي امن و مطمئن، جهان نيازمند يك خيزش عمومي عليه قدرت هاي سلطه گر است و به خصوص در برابر توافق نامه هاي استعماري، مردم و انديشمندان آمريكايي بايد در برابر اين گونه اقدامات آشوبگرانه با قاطعيت در برابر دولت مردان جنگ افروز خود ابراز مخالفت كنند.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در پايان اين گفتگو، پيروزي رزمندگان اسلام اعم از بسيجيان ، پاسداران و دلاورمردان ارتش در جريان آزاد سازي خرمشهر و در شرايطي كه نيروهاي مسلح ما از لحاظ عِده و عُده در حالت نابرابر با نظاميان صدام بسر مي برند، را حاصل يكدلي و وحدت آحاد مردم و نيروهاي مسلح و تبعيت از رهنمودها و هدايت هاي بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) دانست و گفت: پيچيدگي شرايط امروز جهان و وجود قدرت هاي شيطاني و زياده خواه، ضرورت ارتقاء هر چه بيشتر اين همدلي و وحدت را به همگان يادآوري مي كند.

در آستانه سوم خرداد ماه از ماكتهاي نمادين دفاع مقدس پرده برداري شد

به مناسبت سوم خرداد سال روز عمليات غرورآفرين بيت المقدس، فتح خرمشهر "روز ملي مقاومت، ايثار و پيروزي" ملت قهرمان ايران در دوران هشت ساله دفاع مقدس از سوي معاونت فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح و با حمايت راه آهن جمهوري اسلامي ايران طراحي و ساخت ماكت هاي نمادين انجام پذيرفت.

اين ماكت ها يادآور خدمات ارزشمند و همه جانبه كاركنان و كارگران سختكوش ، تلاش گر و زحمتكش راه آهن جمهوري اسلامي ايران در انتقال جان بركفان ارتش، سپاه و بسيج مردمي به جبهه هاي نرد و نيز نقل و انتقال ادوات و جنگ افزارهاي نظامي در مدت هشت سال دفاع مقدس به مناطق جنگي است .

طراحي و ساخت ماكت ها به مدت 9 ماه توسط هنرمندان كشورمان به طول انجاميد و هر دو ماكت به ابعاد 50/3 در 80/1 سانتي متر از جنس فلز، كامپوزيت رزين و فايبرگلاس و در مقياس يك به هشت و يك به پنجاه مي باشد.

ماكت ها در دو ضلع شرقي و غربي سالن انتظار ايستگاه راه آهن تهران نصب شده و تاكنون مورد استقبال چشمگير عموم مردم واقع شده است.

از ويژگي هاي ماكت ها تداعي حال و هواي يك روز اعزام رزمندگان اسلام در ايستگاه راه آهن است.

همچنين براي نسل امروز وآينده نيز سادگي ، صميميت و چگونگي به راحتي دل كندن از زرق و برق هاي فريبنده دنيايي و دفاع از كشور، اسلام و قرآن كريم، از سوي پدران ، مادران و فرزندان ايران اسلامي را به نمايش مي گذارد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 386]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن