تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812888478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صبح امروز در اتوبان تهران-كرج رخ داد: كارخانه مينو آتش گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: صبح امروز در اتوبان تهران-كرج رخ داد: كارخانه مينو آتش گرفت
آفتاب: آتش‌سوزي مهيبي صبح امروز در كارخانه مينو واقع در بزرگراه تهران-كرج روي داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي آفتاب، امروز از حوالي ساعت 8:30 بامداد آتش‌سوزي مهيبي در يكي از انبارهاي شركت مينو رخ داد، كه به علت ازدحام مردم و خودروها موجب كندي رفت‌وآمد در بزرگراه تهران-كرج شد.

به علت وسعت آتش‌سوزي مأموران ايستگاه‌هاي 413، 417، 416، 408، 501 و گروه امداد و نجات 3 و همچنين كاميون‌هاي حامل آب شامل تانكرهاي آب ايستگاه‌هاي 50، 27، 58 و تريلي‌هاي مخزن‌دار ايستگاه‌هاي 501، 401 و 201 و همچنين يك دستگاه فوماتيك از ايستگاه 509، دو دستگاه خاور حامل كف آتش‌نشاني از ايستگاه‌هاي 104 و 105 و همچنين دو دستگاه خودروي حامل دستگاه‌هاي تنفسي از ايستگاه‌هاي 104 و 105 سازمان آتش‌نشاني شهرداري تهران به محل حادثه اعزام شدند.

با توجه به اهميت آتش‌سوزي مديران عمليات سازمان آتش‌نشاني نيز براي فرماندهي نيروهاي عملياتي و سرعت بخشيدن به اطفاي اين حريق به محل حادثه واقع در كيلومتر 10 جاده مخصوص كرج اعزام شدند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده در لحظات اوليه يك نفر از كاركنان شركت نيز دچار مصدوميت شده كه به مركز درماني انتقال يافته است.

گفتني است با وجود هرم شديد زبانه‌هاي آتش و نيز احتمال بروز انفجارهاي بعدي در انبار فوق حضور جمع كثيري از مردم در حاشيه بزرگراه جلب توجه مي‌نمود؛ جامعه شناسان معتقدند، يكي از رفتارهاي غلط اجتماعي ما ايرانيان اين است در زمان بروز اين چنين اتفاقاتي با هيجاني كردن فضاي حادثه مانع عبور و مرور وسايل امدادي رساني مي شويم.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 783]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن