تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسط بانوان پژوهشگر نرم‌افزار «فرزند صالح» در قم تهيه شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: توسط بانوان پژوهشگر نرم‌افزار «فرزند صالح» در قم تهيه شد
خبرگزاري فارس:‌ نرم‌افزار فرزند صالح ويژه زوج‌هاي جوان براي اولين بار در كشور در قم تشكيل شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، مجري اين طرح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهداف تهيه اين نرم‌افزار گفت‌: نرم‌افزار فرزند صالح بانوان را از ابتدايي‌ترين مراحل تربيت فرزند، پيش از ازدواج و ... را براي تربيت فرزند صالح راهنمايي مي‌كند و بستر مناسبي را فراهم مي‌كند.
زينب سوداچي افزود: اين نرم‌افزار داراي بخش‌هاي آمادگي براي بارداري،‌ دوران بارداري،‌ تولد نوزاد،‌ پس از تولد، نامگذاري نوزاد،‌ گالري، همسران و... است و در هريك از اين بخش‌ها اطلاعات بسياري در اختيار مخاطبان قرار مي‌دهد.
وي ادامه داد: همچنين در بخش ديگري از اين نرم‌افزار احكام براي مادران با استفاده از رساله امام خميني و 11 مرجع تقليد گنجانده شده است.
سوداچي با بيان اينكه اين نرم‌افزار با همكاري جمعي از بانوان پژوهشگر حوزه و با همكاري اساتيد حوزه و دانشگاه تدوين و تهيه شده است،‌ تصريح كرد: فيلم مراحل رشد جنين در طول ايام بارداري، بخش‌هايي از 30 كتاب مرتبط با موضوع نرم‌افزار و تعدادي از كتاب‌ها درباره بارداري و شيردهي از ديگر بخش‌هاي نرم‌افزار فرزند صالح است.
وي مدت زمان صرف شده براي تهيه اين نرم‌افزار را يك سال عنوان كرد و گفت:‌ اين نرم‌افزار با هدف رفع خلا بازار نرم‌افزارهاي اسلامي در بخش تربيت اسلامي فرزندان تهيه و روانه بازار شده است.
انتهاي پيام/م
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 331]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن