تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815597320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بخش تعاون ايران در جمهوري غنا سرمايه گذاري مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: بخش تعاون ايران در جمهوري غنا سرمايه گذاري مي كند
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: در ديدار دبير كل اتاق تعاون مركزي با رئيس اتاق بازرگاني جمهوري غنا راه هاي گسترش همكاري دو كشور و رفع موانع موجود بررسي شد.
به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" محمد رضا رمضاني دبير كل اتاق تعاون مركزي ايران در ديدار با رئيس اتاق بازرگاني كشور غنا گفت : ظرفيت هاي بالاي بخش اقتصادي ايران مي تواند نقش بسيار مثبتي را در گسترش روابط تجاري و اقتصادي دو كشور ايفا كند .
رمضاني با مثبت خواندن بازار كشورهاي آفريقايي براي سرمايه گذاري ايران در غرب قاره آفريقا گفت: بخش تعاون ايران با برخورداري و بكارگيري ظرفيت ها و توانمندي هاي موجود مي تواند فصل جديدي را از همكاري دو كشور را آغاز كند.
رمضاني فاصله زياد با كشور غنا، بالا بودن هزينه هاي حمل و نقل و بالا بودن تعرفه هاي گمركي دلايل پايين بودن سطح مبادلات دو كشور عنوان كرد واظهاراميدواري كرد:با آسان سازي تجارت از طريق ايجاد توافق نامه تجارت آزاد بين دو كشور سطح مبادلات بازرگاني و اقتصادي بيش از پيش توسعه يابد .
رمضاني در ادامه همچنين بر لزوم تبادل اطلاعات و افزايش سطح همكاريها در زمينه هاي اقتصادي، علمي، فني، صنعتي، كشاورزي، تجاري و انرژي ميان دو كشور تاكيد كرد.
" كروفاه " رئيس اتاق بازرگاني جمهوري غنا با استقبال از توسعه همكاريهاي اقتصادي و تجاري گفت: كشور غنا نقطه اتصال فعاليتهاي اقتصادي و تجاري با كشورهاي آفريقايي است.
وي با اشاره به مقررات و قوانين بسيار خوب و آسان كشورش در حوزه تجارت گفت: كشور ما آمادگي دارد تا با فراهم كردن بسترهاي مناسب، زمينه هاي سرمايه گذاري بخش هاي مختلف اقتصادي ايران از جمله بخش تعاون را مهيا كند.
رئيس اتاق بازرگاني كشور غنا با اشاره به ضعف بخش تعاون غنا همچنين خواستار بهره مندي از تجربيات و توانمنديهاي ايران در حوزه بخش تعاون شد./02 /144/120
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن