تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816473349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تسهيلات لازم براي سرمايه گذاري در طرح آمايش صنعتي ارايه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تسهيلات لازم براي سرمايه گذاري در طرح آمايش صنعتي ارايه مي شود
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): وزير صنايع و معادن اعلام كرد: تسهيلات لازم به علاقه مندان سرمايه گذاري در طرحهاي صنعتي و معدني در قالب طرح برزگ آمايش صنعتي ارايه مي شود.


به گزارش روز شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي وزارت صنايع و معادن، "علي اكبر محرابيان" گفت: مجوزهاي لازم و امكانات مورد نياز سرمايه گذاران براي فعاليت و كارآفريني در قالب 800 طرح صنعتي و معدني پيش بيني شده در طرح عظيم آمايش صنعتي آماده واگذاري است.
وي افزود: توسعه صنعتي و بهره‌برداري از طرحهاي معدني و صنعتي ايران با سرعت قابل قبولي پيش مي‌رود و شاخصهاي رشد توليدات و ارزش افزوده اين بخش روند روبه توسعه‌اي را نويد مي دهد.
وزير صنايع و معادن ادامه داد: در طرح عظيم آمايش صنعتي امكان سنجي و مكان يابي مناسب براي طرحها از نظر دسترسي به مواد اوليه، نيروي كار و تسهيلات زيربنايي از جمله راههاي مناسب براي دسترسي به بازار فروش و نيز زير ساخت هاي لازم از پيش مهيا شده تا سرمايه گذاران بتوانند با حداقل هزينه سرمايه گذاري ثابت طرحهاي داراي بازده اقتصادي مناسب را به اجرا در آورند.
محرابيان با اشاره به موجودي حساب ذخيره ارزي و امكان بهره گيري بخش خصوصي از اين حساب براي سرمايه گذاري در طرحهاي اقتصادي، گفت: منابع مورد نياز سرمايه گذاران در طرحهاي صنعتي مي تواند علاوه بر تسهيلات بانكي از اين حساب نيز تامين مالي شود .
وزير صنايع و معادن افزود: مزيتهاي بخش صنعت ايران با توجه به ذخاير غني صنعتي و معدني، نيروي كار ماهر، انرژي ارزان و... همچنين بازار بزرگ داخلي و دسترسي به بازار 350 ميليون نفري در منطقه (خاورميانه و آسياي مركزي و ماورا قفقاز) در خور توجه است.
وي با اشاره به توسعه فعاليت بخش خصوصي و تعاوني در عرصه توليد صنعتي و معدني تصريح كرد: بازارهاي مناسب و روبه توسعه‌اي براي فروش محصولات صنعتي و فرآوده هاي معدني ايران شناسايي شده و تلاش وسيعي براي شناساندن بازارهاي هدف و ارايه رهنمودهاي لازم به توليدكنندكان در جريان است كه مي‌تواند به رونق و پويايي بخش صنعت و معدن ايران كمك بسزايي داشته باشد.
وي گفت: تلاشهاي دولت براي تقويت بنيه رقابت توليدكنندگان در بازارهاي داخلي و خارج از مرزهاي ملي همچنان تداوم دارد تا وابستگي اقتصاد كشور به درآمدهاي ارزي ناشي از صادرات نفت خام بتدريج تنزل يابد.
محرابيان تصريح كرد: اشتغالزايي و كارآفريني بدون ايجاد زمينه هاي مناسب براي رقابت پذيري بخشهاي توليدي به ويژه صنعت و معدن معنايي ندارد.
وي با تاكيد بر اينكه يگانه راه تحقق آرمان ملي استقلال اقتصادي و نيز سند چشم انداز بيست ساله كشور، توسعه بخشهاي مولد اقتصادي است گفت: وزارت صنايع و معادن با اجرايي نمودن طرح آمايش صنعتي اطمينان دارد كه اين اهداف تحقق پيدا مي كند.
وزير صنايع و معادن با اشاره به اينكه ارزش افزوده بخش صنعت و معدن دريك سال اخير روند رو به رشدي را نشان مي‌دهد، پيش بيني كرد كه در سال جاري بخش صنعت و معدن به رشد پيش بيني شده و درآمدهاي ارزي مناسب از صدور اين توليدات دست خواهد يافت.
محرابيان با تشريح تمهيدات اجرايي طرح آمايش صنعتي گفت: سرمايه گذاري كلاني بر مبناي اين طرح از سوي بخش غيردولتي كشور در آينده نزديك صورت خواهد گرفت و فرصتهاي شغلي مناسبي براي جوانان مستعد ايراني فراهم خواهد شد.
اقتصام ** 1574
 شنبه 18 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن