تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815589140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور رسانه‌اي رييس جمهوري: اشكالات روابط عموميها مربوط به نيم قرن است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مشاور رسانه‌اي رييس جمهوري: اشكالات روابط عموميها مربوط به نيم قرن است
داخلي. اجتماعي. روابط. عمومي.

مشاور رسانه‌اي رييس جمهوري گفت: اشكالات روابط عمومي‌ها مربوط به نيم قرن اخير است كه كمتر به آن پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا " مهدي كلهر " روز چهارشنبه در نخستين جشنواره برترينهاي روابط عمومي استان كرمانشاه افزود: روابط عمومي‌ها بايد با تمام حوزه‌هاي تاثيرگذار در ارتباط باشند.

وي گفت: يكي از مهم‌ترين كارهاي روابط عمومي‌ها رفع شبهه است و مباحث رفع شبهه موجب ارتقاي علمي روابط عمومي‌ها و دستگاه مربوط خواهد شد.

دكتر كلهر تصريح كرد: مسووليت مديران روابط عموميها همان حوزه تعريف شده‌اي است كه در آن كار مي‌كنند.

وي گفت: اگر روابط عموميهاي ما در سفرهاي استاني يكپارچه با مردم بودند حجم نامه‌هايي كه در سفرهاي اول و دوم استاني دريافت مي‌شد كاهش مي‌يافت.

مشاور رسانه‌اي رييس جمهوري تصريح كرد: نكته ديگر در ارتقاي علمي روابط عمومي‌ها عرصه خلاقت و نوآوري است و امسال هم سال خلاقيت و نوآوري است و روابط عمومي نيز بر حسب جنس از رشته‌هاي خلاق است، بايد در اين سمت حركت كند.

وي گفت: مديران روابط عمومي‌ها بايد روي قطار خلاقيت حركت كنند و بايد براي امروز ، مخاطب امروز و دنياي امروز فكر كنند.

وي افزود: روابط عمومي يعني خدمت به مردم و مخلوق و بايد روابط عمومي‌ها آنچه را كه كه در دستگاه خودشان اتفاق افتاده به مردم بگويند تا روحيه شكر را در مردم احيا كنند.

وي افزود: متاسفانه آنچه كه امروز در رسانه‌هاي نوشتاري، صدا و سيما و روزنامه‌ها باب شده ناشكري است.

دكتر كلهر اضافه كرد: عجيب است كه امروز رسانه‌ها همه در مطرح كردن ناشكري از يكديگر سبقت مي‌گيرند.

وي افزود: كسي كه بايد تفاوتها را به مردم عرضه كند روابط عمومي‌ها هستند كه با بيان واقعيتها و كارهاي خوبي كه در كشور شده آينده روشني براي مردم حوزه جغرافيايي خودش ترسيم كند.

وي گفت: يكي از دوستان را ديدم كه در دو دست خودش دو كيسه نايلوني پر از بسته‌هاي مواد غذايي داشت و در حاليكه به سختي بسته‌ها را حمل مي‌كرد با ديدن من گفت: فلاني تو كه گفتي وضع خوب مي‌شود.

وي افزود: چرا بايد ناشكري كنيم ما در شرايط رو به جلو هستيم و خيلي اتفاقات خواهد افتاد و روابط عمومي‌ها اگر بخواهند خواب باشند عقب مي‌افتند.

وي گفت: ما سازمانهاي موفقي داريم كه در زمينه ساخت و سازها خوب عمل كرده‌اند اما روابط عمومي‌هاي ضعيفي دارند كه نمي‌توانند كارهاي انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.

وي از مديران دستگاههاي اجرايي و روابط عمومي‌ها خواست كه خبرنگاران را به محل طرحها و پروژه‌ها دعوت كنند تا از كارهاي انجام شده خبر و گزارش تهيه و به اطلاع مردم برسانند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 337]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن