تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821079087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صلاح العبيدي:جريان صدر تا حد امكان با ارتش عراق همكاري مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: صلاح العبيدي:جريان صدر تا حد امكان با ارتش عراق همكاري مي كند
يكي از مسئولان بلندپايه جريان صدر امروز از همكاري اين جريان با نيروهاي عراقي براي برقراري امنيت و آرامش در شهرك صدر بغداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل ازخبرگزاري فرانسه،"صلاح العبيدي" يكي از مسئولان بلندپايه جريان صدر امروز درپاسخ به سئوالي درباره همكاري اين جريان براي از بين بردن مواد منفجره و دستگيري افراد تحت پيگرد گفت : اين امور از مسئوليتهاي نيروهاي عراقي است و ما با اين نيروها تا حد امكان همكاري كرديم و از نيروها انتظارداريم كه وظايفشان را بدون هيچ جانبداري انجام دهند.

وي افزود: استقرار نيروهاي عراقي در شهرك صدر تا زماني كه اين نيروها حقوق بشر را دراين شهرك رعايت كنند، هيچ نقضي به شمار نمي رود.

اين مقام مسئول در جريان صدر در پاسخ به پرسشي ديگر مبني براينكه آيا توافقات با دولت به معني راه حل نهايي به شمارمي رود، گفت: به شكل جدي تلاش مي كنيم كه اين توافقات به اين سمت و سو باشد و دوطرف با هدف پايان دادن به همه مشكلات تلاش مي كنند.

وي درباره اينكه آيا اين توافقنامه درديگر نقاط عراق هم به اجرا درخواهد آمد، تصريح كرد: ما خواستار آن شديم كه اين توافقنامه دربصره به اجرا درآيد،زيرا دراين شهر ازسوي نيروهاي عراقي، تخلفاتي صورت گرفته است.

در بيانيه نظامي كه روز گذشته از سوي فرماندهي عمليات بغداد صادر شد، آغاز اجراي روند صلح براي پاكسازي شهرك صدر پس از گذشت 8 هفته درگيري بين جريان صدر از يك سو و نظاميان آمريكايي و نيروهاي عراقي از سوي ديگر اعلام شد.

درحال حاضر آرامش درشهرك صدر حاكم شده است و تا صبح امروز نيروهاي عراقي بر نيمه بيشتر مناطق شهر كه شامل 79 بخش است، مستقر شدند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 394]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن