تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821163006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار ماهنشان: تلاش در عرصه تعليم و تربيت، ذخيره‌اي براي آخرت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار ماهنشان: تلاش در عرصه تعليم و تربيت، ذخيره‌اي براي آخرت است
داخلي. اجتماعي. تعليم و تربيت.

فرماندار ماهنشان، جايگاه تعليم وتربيت از ديدگاه دين مبين اسلام را والا و مهم خواند و گفت: هرقدمي كه در راه تعليم وتربيت برداشته شود، ذخيره‌اي براي آخرت است.

خليل جمشيدي روز چهارشنبه در همايش خيرين مدرسه‌ساز بخش انگوران، ساخت مدرسه براي دانش‌آموزان مناطق روستايي، محروم و دورافتاده را ضروري دانست و اضافه‌كرد: فراهم‌كردن امكانات و زمينه تحصيلي براي فرزندان اين مرز وبوم بسيار ارزشمند و كاري خداپسند است.

وي ، ساخت مدرسه توسط افراد خير را باقيات و صالحات و به‌جاي گذاشتن نام نيك در اين دنيا عنوان كرد و يادآورشد: دربخش انگوران اين شهرستان علاوه‌بر كمبود فضاي آموزشي، ‪ ۳۸‬آموزشگاه نيز فاقد برخي امكانات هستند.

امام‌جمعه ماهنشان نيز ارزش كارهاي خير، احسان و نيكوكاري را يادآورشد و و گفت: مدرسه‌سازي و فراهم كردن امكانات آموزشي آينده‌سازان كشور، بهترين ره‌توشه‌ي آخرت براي خيرين است.

حجت‌الاسلام مهدي جعفري، همكاري و تعامل مسوولين آموزش و پرورش ، نوسازي مدارس و مردم درحل مشكلات فضاهاي آموزشي بخش انگوران را خواستارشد و اضافه كرد: حركت خودجوش مردم و تعامل آنها با مسوولان، مي‌تواند گام مهم و موثري درجهت توسعه‌ي فرهنگي منطقه باشد.

مدير آموزش و پرورش انگوران نيز شمار مدارس اين بخش را ‪ ۱۰۸‬باب ذكركرد و اظهار داشت: بيش‌از ‪ ۷۰‬خير مدرسه‌ساز در اين بخش به امر مدرسه‌سازي مشغول هستند.

يوسف عزيزي از خيرين مدرسه‌ساز خواست در ساخت هفت باب مدرسه ابتدايي، راهنمايي شبانه‌روزي، دبيرستان و هنرستان درمركز بخش و روستاهاي انگوران، آموزش و پرورش را ياري كنند.ك/‪۲‬
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن