تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815620153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله جنتي نتايج سفر به پاكستان را مثبت ارزيابي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آيت الله جنتي نتايج سفر به پاكستان را مثبت ارزيابي كرد
كراچي - آيت الله احمد جنتي دبير شوراي نگهبان در پايان سفر به پاكستان، نتايج ديدار و گفت وگو با مقام‌هاي ارشد اين كشور را مثبت ارزيابي كرد.

وي روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: اين سفر به دعوت شوراي ايدئولوژي اسلامي پاكستان انجام شد و اميدواريم اين سفر به تعامل وديدارهاي بيشتر بين مقام‌هاي دو كشور منجر شود.

آيت الله جنتي با اشاره به ديدار و گفت وگو با مقام‌هاي ارشد پاكستان از جمله رييس جمهوري و روساي مجلس سنا و ملي اين كشور اظهارداشت : در اين ديدارها ،وظايف و كاركرد شوراي نگهبان به عنوان نهاد موثر در نظام قانون گذاري در نظام جمهوري اسلامي ايران تشريح شد.

وي افزود:تعميق روابط دوستانه بين دو كشور همچنين توجه جدي به وحدت اسلامي از جمله محورهاي مهمي بود كه در اين ديدارها درباره آنها گفت وگو و تبادل نظر شد.

دبير شوراي نگهبان با تاكيد بر گسترش روابط و تعامل بين علما وشخصيت هاي مذهبي دوكشور اظهار داشت :خوشبختانه در اين ديدارها،مقام‌هاي پاكستاني نيز به ضرورت توجه به وحدت و تلاش براي نزديكي علماي فرق مختلف اسلامي تاكيد داشتند و تفاهم كاملي در مذاكرات وجود داشت .

آيت الله جنتي تصريح كرد: دشمنان اسلام تلاش مي‌كنند با تفرقه بين كشورهاي اسلامي فاصله ايجاد كنند، در حالي كه ما مي‌توانيم با وحدت اين تلاش شوم آنها را خنثي كنيم .

وي با اشاره به اهميت و جايگاه تعامل ايران با همسايگان خود در خليج فارس و ديگر همسايگان تاكيد كرد:گسترش روابط همه جانبه با كشورهاي اسلامي مانند پاكستان براي ايران از اهميت بسياري بالايي برخوردار است .

آيت الله جنتي افزود: به حمدالله نظام و مردم جمهوري اسلامي ايران در بين افكار عمومي پاكستان داراي محبوبيت بالايي است و ما مي‌توانيم از اين فرصت براي توسعه روابط بهره مند شويم .

وي در پايان اظهاراميدواري كرد كه روابط ايران و پاكستان در همه ابعاد از جمله فرهنگي ،اقتصادي ، سياسي و امنيتي گسترش يابد.

آيت الله جنتي كه عصرجمعه گذشته براي ديدار ازپاكستان به همراه حجت الاسلام عباس كعبي ،محسن اسماعيلي ازاعضاي حقوقدان وعباسعلي كدخدايي سخنگوي شوراي نگهبان به اين كشور سفر كرده بود،امروز ( چهارشنبه ) كراچي را به مقصد ايران ترك كرد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 332]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن