تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815377667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني سرمربي بسكتبال با ويلچر به عنوان مربي سال معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني سرمربي بسكتبال با ويلچر به عنوان مربي سال معرفي شد
تهران- حيات

سرمربي تيم بسكتبال با ويلچر جانبازان و معلولان كه اعضاي تيم را با كسب آمادگي بسيار بالا راهي مسابقات پارالمپيك 2008 پكن خواهد كرد، به عنوان مربي برتر سال 1386 معرفي گرديد.
غفور كامروا در گفتگوبا خبرنگار حيات با اشاره به اينكه تيم بسكتبال با ويلچر با قدرت تمام در بازيهاي پارالمپيك پكن ظاهر مي شود افزود: تيم بسكتبال با ويلچر با توجه پيشرفت خوبي كه در سال هاي اخير داشت توانست از تيم هاي برتر منطقه آسيايي و اقيانوسيه قرار گيرد كه پيش از اين تيم بسكتبال با ويلچر جزو منطقه افريقا – عرب محسوب مي شد.
وي با بيان اين مطلب كه تيم بسكتبال با ويلچر در بازي هاي استراليا بسيار درخشان حاضر شد خاطرنشان كرد: در استراليا با تيم هاي بسيار قدرتمندي از جمله ژاپن، كره جنوبي و استراليا به رقابت پرداختيم و با تلاش و پشتكار اعضاي تيم بسكتبال با ويلچر توانستيم بعد از تيم استراليا كه قهرمان جهان است مقام دوم اين بازي ها را كسب كنيم.
وي در ادامه تصريح كرد: تيم بسكتبال با ويلچر جانبازان و معلولان در نهايت در مسابقات جهاني استراليا موفق شد تا سهميه ورود به بازيهاي پارالمپيك را بدست آورد.
پايان پيام
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 306]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن