تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815549685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني نويسنده روسي : مجذوب شخصيت امام خميني (ره) شدم


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني نويسنده روسي : مجذوب شخصيت امام خميني (ره) شدم
تهران -حيات

"ديميتري ژوكوف" نويسنده روسي ،در ديدار با" ابراهيمي تركمان" رايزن فرهنگي كشورمان در مسكوگفت: نوشته هايم در اثر مجذوب شدن به شخصيت امام خميني (ره) است.
به گزارش حيات به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي،"ديميتري ژوكوف" كه نوشتن كتاب هايش را در اثر مجذوب شدن به شخصيت امام خميني (ره) مي داند روز دوشنبه 30 ارديبهشت ماه در ديداربا رايزن فرهنگي كشورمان اظهارداشت:وقتي كه براي اولين بار به ايران سفر كردم، در جماران با خانه و زندگي امام خميني آشنا شدم و بسيار تحت تاثير قرار گرفتم. باز وقتي شنيدم كه ايشان فهرست دارايي و اموال خود را در پي عمل به قانون اساسي به قوه قضاييه تقديم كرده اند آرزو كردم كه اي كاش چنين قانوني در كشور ما هم مي بود. از همين رو نوشتن كتاب امام خميني (ره) را براي اداي ديني كه بر دوش خود احساس مي كردم آغاز كردم. وقتي اين كتاب در مسكو به چاپ رسيد به فاصله اندكي نسخه هاي آن ناياب شد سپس چاپ دوم آن نيز با اضافاتي منتشر شد.
وي در اين ديدار همچنين ابراز علاقه مندي كرد تا بتواند كتاب تاريخ ايران پس از انقلاب اسلامي را تدوين كند.
در اين ديدار"ابوذر ابراهيمي" ضمن دعوت از وي براي ارائه مقاله در ميزگرد "بررسي انديشه هاي امام خميني(ره)" كه در 15 خرداد سالجاري در انجمن فلاسفه روسيه برگزار مي شود، تدوين كتاب "تاريخ انقلاب اسلامي" را ضروري برشمرد و ابراز اميدواري كرد كه اين كار نيز به دست آقاي ژوكوف به انجام برسد.
گفتني است ديميتري ژوكوف متولد 30 آگوست 1927 در شهر گروزني و در رشته زبان هاي خارجي فارغ التحصيل شده است.وي مترجم، نويسنده، عضو اتحاديه نويسندگان، برنده جايزه قلم زرين روسيه و عضو چندين آكادمي در روسيه مي باشد.تاليف يا ترجمه حدود100 كتاب در كارنامه او ثبت شده است.

پايان پيام
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 692]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن