تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815193654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي: رياست تبصره 13 شغل نيست


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هاشمي: رياست تبصره 13 شغل نيست
از هاشمي پرسيده شد« رييس‌جمهور در دور دوم سفرهاي استاني اعلام كرده بود برخي استانداران را تشويق مي‌كند و بعضي از آن‌ها را نيز طي نامه‌هايي بركنار خواهد كرد، گويي اين عمل محقق نشده و مساله اختلافي بين وزير كشور سابق و رييس جمهور همين بوده است؟».
سرپرست وزارت كشور گفت كه به غير از يكي از معاونان وزارت كشور كه خود استعفا كرده، بقيه معاونان تغييري نمي‌كنند.

به گزارش ايسنا، «سيدمهدي هاشمي» صبح روز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيات دولت، در حالي كه خبرنگاران وي را احاطه كرده‌ بودند، با بيان اين كه جلسه دارد و به همين خاطر اجازه گرفته زودتر از جلسه دولت خارج شود، افزود: ان‌شاءالله در يك فرصت مناسب در خدمت شما خواهم بود؛ ولي در حال حاضر تا آن جا كه وقت داشته باشم به پرسش‌هايتان جواب خواهم داد.

وي در پاسخ به اين پرسش كه اولويت‌هاي شما براي وزارت كشور چه خواهد بود؟ گفت: همان طور كه در جلسه معارفه مطرح كردم پي‌گيري كارهاي گذشته، جبران برخي عقب‌ماندگي‌ها در فرصت كوتاهي كه باقي مانده در زمينه‌هاي امنيتي ، سياسي ، اجتماعي و عمراني از اولويت‌هاست و اميدوارم بتوانيم در اين فرصت كوتاه اين وظايف را به نحو احسن انجام دهيم.

هاشمي افزود: ممكن است برخي كارها از سرعت لازم برخوردار نبوده كه بايد به آنها سرعت داده شود و برخي برنامه‌ها نيز مورد بازنگري قرار گيرد و از طرف ديگر بايد عقب‌ماندگي‌ها را نيز جبران كرد.

سرپرست وزارت كشور هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش كه آيا برنامه خاصي براي وزارت كشور دارد؟ گفت: برنامه‌ها مصوب است، اميدواريم آن چه را بر عهده ماست، بتوانيم به نحو احسن انجام دهيم.

از هاشمي پرسيده شد« رييس‌جمهور در دور دوم سفرهاي استاني اعلام كرده بود برخي استانداران را تشويق مي‌كند و بعضي از آن‌ها را نيز طي نامه‌هايي بركنار خواهد كرد، گويي اين عمل محقق نشده و مساله اختلافي بين وزير كشور سابق و رييس جمهور همين بوده است؟».

وي در پاسخ گفت: به هر حال همان طور كه عرض كردم يكي از اقدامات جبران عقب‌ماندگي‌هاست.

هاشمي در ادامه درباره اين كه آيا هم‌چنان رييس ستاد تبصره 13 خواهد بود؟ گفت: اين شغل نيست.

سرپرست وزارت كشور هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش كه آيا در استانداران تغييراتي ايجاد مي‌شود؟ گفت: جابه‌جايي يك اصل است و البته شرايط زماني و مكاني نيز مهم است، ما بايد بررسي كنيم و اگر جابه‌جايي براي بهبود وضعيت لازم باشد صورت مي‌گيرد.

وي هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش كه آيا به عنوان وزير كشور به مجلس معرفي خواهد شد؟ اظهار كرد: طرح اين مساله زود است.

هاشمي مجددا در پاسخ به اين سوال كه آيا شما را دو شغله محسوب كنيم؟ گفت: نه! رياست تبصره 13 شغل نيست.

وي درباره رياستش بر فدراسيون تيراندازي نيز گفت: كارها را بين مديران زير مجموعه تقسيم كرد‌ه‌ايم.

سرپرست وزارت كشور درباره ارائه گزارش انتخابات در هنگام تشكيل مجلس هشتم نيز گفت: گزارش انتخابات را هر كس كه مسووليت دارد بيان مي‌كند.

هاشمي هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش كه « شما در جريان برگزاري انتخابات بوده‌ايد كه بخواهيد گزارش بدهيد؟» گفت: من معاون وزير كشور و عضو شواري معاونان بوده‌ام. تمام موضوعات در شوراي معاونان مطرح مي‌شد و من در جريان كلان موضوع هستم؛ گرچه ممكن است در اين ارتباط فعاليت اجرايي نكرده باشم.

وي در پاسخ به اين سوال « پس آيا شما خود گزارش انتخابات را خواهيد داد؟» گفت: ان‌شاءالله .

سرپرست وزارت كشور هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش كه آيا از نظرات آقاي پورمحمدي در جريان ارايه گزارش استفاده مي كنيد؟ گفت: حتما از نظرات آقاي پورمحمدي استفاده مي‌كنيم.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 512]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن