تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812859615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار خرمشهر: عزم دولت بازگرداندن خرمشهر به دوران شكوفايي قبل از جنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار خرمشهر: عزم دولت بازگرداندن خرمشهر به دوران شكوفايي قبل از جنگ است
خبرگزاري فارس: فرماندار خرمشهر گفت: دولت عزم كرده خرمشهر را به دوران شكوفايي قبل از جنگ بازگرداند.


محمد رضا آملازاده امروز به‌مناسبت فرا رسيدن سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر در گفتگو با فارس در خرمشهر با بيان اين مطلب اظهار داشت: بيش از 25 سال از فتح غرور‌آفرين خرمشهر توسط رزمندگان اسلام مي‌گذرد و هم اكنون بيش از 170 هزار نفر جمعيت اصلي اين شهر را تشكيل مي‌دهند.
وي افزود: به‌واسطه جنگ تحميلي تمام زير‌ساخت‌ها، تأسيسات، شبكه‌هاي آب و برق و منازل مسكوني به طور كامل ويران شده كه اين امر باعث شد به رغم حجم سازندگي‌هاي صورت گرفته، كماكان اين شهر در حال بازسازي و عمران باشد.
فرماندار خرمشهر با اشاره به وضعيت شبكه آب و فاضلاب اين شهر اظهار داشت: با سرمايه‌گذاري جدي دولت، شبكه آب خرمشهر توسعه خواهد يافت كه در حال حاضر روزانه 60 تا 70 هزار متر مكعب آب شرب توليد مي‌كند كه در صورت به بهره‌برداري رسيدن تأسيسات جديد حجم توليد روزانه آب دو برابر افزايش خواهد يافت.
وي از اصلاح شبكه فرسوده فاضلاب خبر داد و گفت: اكثر شبكه فاضلاب در خرمشهر نوسازي شده و قسمت‌هايي كه قديمي و فرسوده است نيز در حال مرمت است.
آملازاده به بحث توقف پروژه گازرساني به علت عدم همكاري شهرداري خرمشهر اشاره كرد و افزود: با پيگيري و رايزني‌هاي به‌عمل آمده، اختلافات موجود بين شهرداري و اداره گاز حل شده و اين پروژه مجدداً از ابتداي سال جاري در حال انجام است.
وي همچنين از به پايان يافتن طرح مطالعات دو خطه كردن مسير ريلي خرمشهر به اهواز خبر داد و اظهار داشت: پروژه اتصال خط آهن خرمشهر به بصره تاكنون 60 درصد پيشرفت فيزيكي داشته كه اميدواريم كار ريل‌گذاري اين مسير تا پايان سال جاري پايان بپذيرد.
فرماندار خرمشهر از توسعه بندر خرمشهر به‌عنوان يكي ديگر از اقدامات مهم دولت ياد كرد و افزود: يكي از مهم‌ترين محل تأمين معيشت مردم خرمشهر در دوران قبل از جنگ بندر بوده كه دولت براي احياي مجدد آن علاوه بر بازسازي كامل تأسيسات و انبارهاي اين بندر، بيش از 6 اسكله مهم اين بندر استراتژيك را نيز با هزينه‌اي بالغ بر 200 ميليارد ريال آماده بهره‌برداري كرده است.
آملازاده فعاليت شركت‌هاي مهمي همچون كشتي‌سازي شهيد موسوي، نفت و گاز اروندان را به‌عنوان پروژه‌هاي حياتي ياد كرد و ابراز اميدواري كرد با اقدامات صورت گرفته روز به روز روند توسعه شهر خرمشهر شتاب جدي بگيرد.
انتهاي پيام؛/ب
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن