تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815508924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقشه صهيونيست‌ها براي ساخت كنيسه يهودي در كنار مسجدالاقصي فاش شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نقشه صهيونيست‌ها براي ساخت كنيسه يهودي در كنار مسجدالاقصي فاش شد
خبرگزاري فارس: مؤسسه آباداني اماكن مقدسه اسلامي "الاقصي" فاش كرد، براي اولين بار اسناد نقشه صهيونيست‌ها در ادامه تجاوزات صهيونيست‌ها به مسجد الاقصي براي ساخت كنيسه يهودي در كنار آن منتشر مي‌شود.


به گزارش فارس به نقل از روزنامه فلسطيني "قدس"، مؤسسه الاقصي اعلام كرد، اسناد و مدارك مربوط به طرح صهيونيستي براي ادامه تخريب باب المغاربه در نزديك ديوار غربي مسجد الاقصي و ساخت پل فلزي و كليساي يهودي در مكان آن فاش شده است.
اين مؤسسه ديروز طي بيانيه‌اي اعلام كرد: به طريقي به اسناد طرح يك مؤسسه اسرائيلي درباره ساخت پل در باب المغاربه كه از تاريخ 2007/2/6 در مسير منتهي به ديوار غربي مسجد الاقصي آغاز شده است، دست يافتيم و بر اساس اين مدارك مشخص شده كه اين پل يك پل نظامي و پليسي خواهد شد و مساحت و ماهيت اين نقشه همگي بر اين امر دلالت مي‌كند، عرض اين پروژه به 18 متر در دو سوي باب المغاربه مي‌رسد كه اين يعني 18 متر از ديوار غربي مسجد الاقصي تحت الشعاع اين بنا قرار خواهد گرفت و مساحت اين پروژه به تقريبا يك هكتار ونيم مي‌رسد و نقشه اين پروژه به وضوح نشان داده شده كه كليساي يهودي به مساحت گسترده پس از تخريب و نابودي آثار و بناهاي اسلامي مربوط به دوره اول اسلامي و دوره امويان تا عصر عثماني ساخته خواهد شد.
در ادامه اين بيانيه آمده است، پل فلزي ياد شده بر 16 ستون ساخته مي‌شود و در عين حال اين پروژه تجاوزات صهيونيست‌ها به باب البراق(ديوار مسجد البراق در كنار مسجد الاقصي) را فاش كرده است.
باب البراق را صهيونيست‌ها "باب براكلي" يكي از ديوارهاي مجسمه خيالي هيكل مي‌خوانند تا اين گونه به تجاوزات گستاخانه خود به مسجد الاقصي در جهت يهودي سازي اكمل محيط اطراف مسجد الاقصي و از بين بردن آثار عربي و اسلامي ادامه دهند.
با وجود درخواست فلسطيني‌ها از جهان عرب و اسلام هنوز كشورهاي اسلامي و عربي هيچ اقدام عملي براي توقف اين جنايت انجام نداده‌اند و تصاوير تلويزيوني همچنان از اوضاع ناآرام در اطراف مسجد حكايت دارد.
بولدوزر‌هاي اسرائيلي منازل نزديك به اين مسجد را به بهانه ساخت پل براي ارتباط مناطق اسرائيلي با مسجد‌الاقصي تخريب كردند و اين امر همچنان اعتراضي فلسطيني ها را در پي دارد.
انتهاي پيام/.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 287]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن